Mail fra YouSee forummet modtag jeg ikke | YouSee Community
Spørgsmål

Mail fra YouSee forummet modtag jeg ikke

Omdømme 3
Hej
Jeg har heller ikke modtaget email her fra forummet, jeg ved ikke hvornår det er startet. Tror ikke jeg havde fået svar på oplæg, gik ind på min profil, så ville jeg se om der var kommet nogle svar, det var der, to af dem markeret jeg som løst. Gik til Hotmail for at se om jeg havde missed dem, og i det samme kom de fra forummet, en af dem kun 18 dage gammel den anden 4 dage. Hhmmmmm underligt.
Hvad kan jeg gøre for at det ikke sker igen? ?

5 Kommentarer

Omdømme 3
Hej i spam var de ikke. Men det har jo virket et lang stykke tid . Synes det var lidt underligt , efter jeg sidst gang havde markeret 2 opslag med bedste svar, gik der lidt tid inden for 5 min. Så kom 2 mails .
Jeg har viderstillet på hotmail. Men det har jeg haft hele tiden. Jeg har overhovedet Ikke rørt noget i Hotmail kontoen. Jeg har søgt i forummet, fandt også noget om det samme , men hvis der var en løsning , andet end han fik en opdatering , som løste problemet , så skulle det jo ikke ske igen, tror det var 4 måneder siden.
Jeg tror der er Gunner mit lille spøgelse ? . Han for altid skylden , når der sker noget uforklarligt.????????
Omdømme 6
Badge +4
Hej igen,

Jeg kan se, at de notifikations-emails som du bør modtage bliver sendt afsted. Vi har dog tidligere haft lidt udfordringer med Hotmail-adresser, da de før har givet lidt problemer ved at tolke vores mails som spam.

Vil du tjekke om de er røget i spamfiltret? Det kan også give problemer, hvis der er oprettet en viderestilling fra én mailadresse til en anden.

Vh
Nikolaj
Omdømme 3
Denne her hjemmeside kan jeg heller ikke modtager email fra http://mitsamtykke.dk.
Ved ikke om der er en sammenhæng
Omdømme 3
Hej fx. Det her har jeg ikke modtaget email fra at du har besvaret mit oplæg. Har se Hotmail igennem, jeg kunne ikke finde noget. Jeg prøver at skrive så detaljeret som muligt.
Omdømme 6
Badge +4
Hej jarlja,

Det lyder mystisk!

Jeg har kigget lidt i vores systemer, og umiddelbart har jeg ikke en finger at sætte på noget.

Hvilke indlæg drejede det sig om? Så forsøger jeg at grave lidt dybere i det :)

Vh
Nikolaj

Besvar