Svar

MacBook Pro 2020

Omdømme 5
Badge +1

Er i tvivl om produkter der skal bestilles, så det passer sammen. Hermed tænker jeg på HDMI og mus. PC'en har 2 USB-C. Hvorpå, at HP har den almindelige størelse, så gode råd vil være taknemligt, så jeg ikke køber det forkerte udstyr. Har også problemet med fabriksgendannelse. Selvom, at jeg starter/lukker PC. Hvorpå, at jeg holder: Command og R samtidig. Indtil apple popper frem, så plejer der at kommen en globus frem. Ikke i mit tilfælde. Hvad skyldes dette?

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der var samme situation da jeg bestilte en vare, ellers var den købt i lokal butik.

Omdømme 5
Badge +1

Altså sendt samme dag som bestilt, så burde det da snart komme, har engang fået tilsendt en vare fra Sverige, bestilt hos Elgiganten, der gik 4 dage fra bestilling til ankomst.

Hermed tænker jeg på, om det omhandler. Corona?

Omdømme 7
Badge +7

Altså sendt samme dag som bestilt, så burde det da snart komme, har engang fået tilsendt en vare fra Sverige, bestilt hos Elgiganten, der gik 4 dage fra bestilling til ankomst.

Omdømme 5
Badge +1

Hvilken dag.?

Tirsdag.

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken dag.?

Omdømme 5
Badge +1

Det kan det da godt, hvad står der e.v.t på ordrebekræftelsen.? Hvad er status på T&T hvis du har fået et.

Der står kun beskrevet, at varen er sendt.

Omdømme 7
Badge +7

Det kan det da godt, hvad står der e.v.t på ordrebekræftelsen.? Hvad er status på T&T hvis du har fået et.

Omdømme 5
Badge +1

CDON er et Svensk foretagende.

Kan det derfor skyldes, at min ordrer stadig venter på sig?

Omdømme 7
Badge +7

CDON er et Svensk foretagende.

Omdømme 5
Badge +1

Har bestilt varen på denne dato: 9/3-2021, så hvorfor har jeg stadig ikke modtaget forsendelsen?Selvom, at der står beskrevet på deres hjemmeside, at deres levering er ca. 1-3 hverdage. Alligevel, så venter jeg stadig på modtagelsen.. CDON, er det et nordisk land? Måske derfor, at ventetiden og forsendelsen er længere end forventet?

Omdømme 7
Badge +7

Google så finder man hvad der skal brugs.

At finde et USB C til HDMI Macbook https://cdon.dk/hjemme-elektronik/usb-c-multiport-adapter-til-usb-hdmi-og-usb-c-p44153740?gclid=Cj0KCQiA1pyCBhCtARIsAHaY_5eXoarudW5PGZod1ORQdB5u9HNOqjyOM-jwwBiFJGGiLyWp9QlQ_QcaAo2nEALw_wcB&gclsrc=aw.ds#fo_c=1923&fo_k=21590e284997f9d670d4789f9b91912c&fo_s=gpladk

Trådløs mus er også nemt. https://www.avxperten.dk/traadloes-mus/?gclid=Cj0KCQiA1pyCBhCtARIsAHaY_5ebvQ5mZMDC6zKGOXWfYPJniHa80M_m0lszoivEL-O9fPnu57P66RQaAmpyEALw_wcB

Besvar