Spørgsmål

lukkening af gammel tv boks

Hvorfor bliver min gamle lukkede og låst efter jeg fik en ny ….det er sgu da ikke i orden

16 Kommentarer

Det handler om deres pengeprincip :relaxed:

Det koster ekstra, hvis man vil have flere aktive bokse.

Omdømme 7
Badge +7

Den kan åbnes igen hvis du tilkøber TV i flere rum, vær dog opmærksom på at hvis den der er lukket er en 2000 boks, så bliver den næppe åbnet igen, men så får du endnu en 4000 boks.

Omdømme 7
Badge +8

Den kan åbnes igen hvis du tilkøber TV i flere rum, vær dog opmærksom på at hvis den der er lukket er en 2000 boks, så bliver den næppe åbnet igen, men så får du endnu en 4000 boks.

Er du sikker på det? De har/har haft det sådan, at der kun er en 4000 pr. abonnement. Øvrige bokse er 2000. Har selv en 4000 og tre 2000. Hvis du har ret, bør jeg jo kunne få tre nye 4000 bokse. Kan dog se et problem.

Når jeg optager på 4000 boksen kan det ses på andre enheder. Hvordan mon det går, hvis der er flere stk. 4000 bokse?

Omdømme 7
Badge +7

Det er noget siden at 2000 boksen er udgået, så har man den, og f.eks opsiger sit abonnement, så skal den ikke retur.

Da jeg ikke længere kunne få You See TV fra vores antenneforening, havde jeg begge boxe, men det var kun 4000 boksen der skulle retuneres.

Omdømme 7
Badge +8

Det er noget siden at 2000 boksen er udgået, så har man den, og f.eks opsiger sit abonnement, så skal den ikke retur.

Da jeg ikke længere kunne få You See TV fra vores antenneforening, havde jeg begge boxe, men det var kun 4000 boksen der skulle retuneres.

Ja, men det svarer ikke på mit spørgsmål. Det koster 99 kr./md. for bokse i flere rum.

Omdømme 7
Badge +7

Der skulle da ikke være noget problem ved at have flere 4000 boxe, der er jo ikke noget problem ved at have en + en telefon/tablet  med App´en på og en PC, man kan jo det samme med de enheder som boksen kan.

Omdømme 7
Badge +8

Der skulle da ikke være noget problem ved at have flere 4000 boxe, der er jo ikke noget problem ved at have en + en telefon/tablet  med App´en på og en PC, man kan jo det samme med de enheder som boksen kan.

Når jeg optager på 2000 boksene, kan optagelserne kun ses på de eller de bokse, hvor udsendelsen er optaget på. Når jeg optager på min 4000 boks, så kan optagelsen ses på mobil, tablet og iPad. Jeg kan også sætte boksen (4000) til at optage fra de nævnte enheder. Hvordan skal der kunne skelnes om det er den ene eller den anden boks, der skal optage i skyen.

Jeg ringer til YouSee i morgen.

Omdømme 7
Badge +7

Så vil du også få bekræftet at 2000 boksen er udgået.

Omdømme 7
Badge +8

Så vil du også få bekræftet at 2000 boksen er udgået.

Det vil jeg da ikke have noget imod. Så kan de jo passende sende mig tre 4000 bokse til erstatning for mine 2000 bokse.

Omdømme 7
Badge +7

De ombyttes ikke bare lige så længe de virker, der er givet stadig et ombytnings gebyr.

Omdømme 7
Badge +8

Så må de jo fortælle mig, hvad det koster.

Omdømme 7
Badge +7

Mener det koster Kr.499 at ombytte en box, hvis der stadig er et gebyr.

Omdømme 7
Badge +8

Jeg har nu talt med YouSee og fet kan godt lade sig gøre med mere end en 4000 boks. Det er dog forbundet med problemer. Hvis vi tager mine fire bokse. En 4000 og tre 2000. Bytter de tre 2000 ud med tre 4000 betyder fet, st den samlede plads til optagelse er 250 timer i alt for alle fire bokse. Samtidig betyder det at det vil være de samme optagelser på alle boksene.

Jeg fik oplyst, at jeg kunne få de tre 2000 bokse byttet til 4000 bokse for 399 kr.

Omdømme 7
Badge +7

Ja, det vil altid være de samme optagelser der er på  boksene da de ligger i “skyen” og boksene er synkroniseret med hinanden da de er på samme brugernavn/kundenummer, ligeledes kan de så kun deles om den plads der er til rådighed for optagelse.

Du fik vel så ligeledes at vide at 2000 boksene ikke skulle retuneres.?

Omdømme 7
Badge +8

Ja, det vil altid være de samme optagelser der er på  boksene da de ligger i “skyen” og boksene er synkroniseret med hinanden da de er på samme brugernavn/kundenummer, ligeledes kan de så kun deles om den plads der er til rådighed for optagelse.

Du fik vel så ligeledes at vide at 2000 boksene ikke skulle retuneres.?

Nej, for jeg spurgte ikke. Det vil ikke være interesant for mig. Beholder mine 2000  bokse, så alt ikke bæver blandet sammen. Jeg har nogle TV, hvor jeg har appen fra YouSee, så jeg kan se optagelser fra 4000 boksen på flere TV.

Nu vil jeg slutte her, da jeg ikke vil “stjæle” trådstarterens plads.

Omdømme 7
Badge +7

Når de nye bokse kommer lukkes 2000 boksene og de åbnes ikke igen. De slettes fra systemet.

Besvar