Lidt ris og ros

Det her ender under fri snak, fordi der er ikke rigtigt noget specielt forum, hvor man kan fortælle om generelle oplevelser/opfordringer til forbedringer.

Nu hvor der er så mange dårlige beskrivelser af kundeservice i Yousee, vil jeg da lige skrive lidt om hvad jeg lige fandt ud af idag.
Jeg fik idag, 5. Oktober, et brev om at der ville være driftforstyrrelser på mit kabel-tv/internet, da teknikerne skulle arbejde på en "fremtidssikring." Dette ville ske den 4. Oktober mellem kl 01.00-07.00.
Først og fremmest vil jeg give en stor "Thumbs up", for at i vælger at gøre det om natten. Det er rart at Yousee, i hvert fald forsøger, at minimere evt. gener ved arbejdet.
Det virker dog som skønne spildte kræfter, at Yousee sender et brev, hvis det bliver skrevet en uge før arbejdet skal udføres. Et PP-brev kan snildt være en uge om at nå frem...
I det her tilfælde, ankom brevet halvanden dag efter arbejdet skulle begynde :-/

Nu blev jeg ikke påvirket af arbejdet, og havde det ikke været for brevet, så havde jeg aldrig opdaget at der havde været afbrudt, så "thumbs up" til jeres elektrikere :-)

Megalomania

1 Kommentar

Heldigvis er der noget der virker ;)

Som jeg forstår det har du fået en snegl-mail, altså et brev med posten. Hvorfor får du det ikke på mail? Hvis du får alle breve fra Yousee sendt med posten kan du spare penge ved at tilmelde dig mail-korrespondance. Du kan tilmelde dig e-kommunikation i "Mit Yousee" under "Mine oplysninger"

Du kan se her, hvad yousee tager i gebyr om måneden for breve, sendt med posten.
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/priser/gebyrer-og-engangsbetalinger/bredbaand

ps. Jeg ved faktisk ikke om det er 29 kr. i alt hvis man får breve ang. bredbånd, tv og mobil eller om det er 29 kr. pr. abonnement. Nogen der ved det?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)