Svar

lidt nyt om xp.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

• Vismand
  • 275 kommentarer
hej.

har fundet lidt nyt om antivirus til xp.

icon

Bedste svar af PeterA1 22 januar 2014, 07:13

Desværre er det en "nyhed" som der er blevet lagt lidt for meget i, i visse dele af pressen.

Det er reelt ikke en levetidsforlængelse. Det er derimod MS's der giver en hjælpende hånd til alle dem der ikke har nået at skifte OS endnu.

Så opfordringen er stadig at se at få skiftet :-)

Vh

Peter

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Desværre er det en "nyhed" som der er blevet lagt lidt for meget i, i visse dele af pressen.

Det er reelt ikke en levetidsforlængelse. Det er derimod MS's der giver en hjælpende hånd til alle dem der ikke har nået at skifte OS endnu.

Så opfordringen er stadig at se at få skiftet :-)

Vh

Peter

Med hensyn til XP bruger vil jeg lige sige at jeg har læst, at det er kommet bag på Microsoft at der stadig

er, så mange XP bruger så de har udtalt sig om at de vil udgive sikkerheds opdatering til XP maskiner

igen, det mener jeg er en god nyhed for det visser sig i nogle tilfælde at XP maskiner ikke kan køre

windows 7-8 men vista, men her er der talle om ram i XP så for at køre windows 7 skal der være minimum

2 GB for er det under 2GB kan den kun køre vista, som jeg selv har prøvet men hvis microsoft har til

hensigt at ville udgive sikkerheds opdatering ville det jo være godt for mange, så det må tiden vise.

Og for det andet har jeg også hørt at windows 7 udgår, men jeg tror det går på samme måde som

XP, og det er fordi at pc bruger skal have windows 8.

Det var bare en lille info med venlig hilsen HC21. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P