Spørgsmål

Lederkald?

Hej,
Jeg har snakket med jeres kundeservice i torsdags d. 8 juni, og gennemgik en sag med en konsulent, eftersom jeg ikke følte hun tog min sag seriøst bedte jeg om at snakke med en leder.
Hun svare at det kan jeg ikke komme til da de LIGE er gået hjem, så spørger jeg hvornår de er gået, hendes svar er kl: 16:00.
Hvis jeg snakker med hende 17:26 kan jeg ikke se at kl 16:00 er LIGE gået hjem.
Hun svare efterfølgende "vi lukker jo også snart" jeg ringer til jer 17:00, det er vel ikke mit problem at der er 20 minutters ventetid? jeg føler mig så dårligt behandlet, hun ville bare gerne hjem? jeg begyndte at brokke mig over at jeg ikke kunne snakke med en leder hvor hun så ender med at ligge på, for nu var klokken 17:30 og hun havde fri.
SINDSYGT DÅRLIG SERVICE.
Jeg kan ikke en gang nå at ringe i dag (fordi de er fredag og i lukker tidligere) fordi i lukker når jeg har fri? hvis jeres cheffer går klokken 16, kan jeg heller aldrig nå at snakke med dem, jeg arbejder til klokken 17 hver dag?

Hvad skal jeg gøre når jeres konsulenter ikke løser min sag og jeg IKKE kan snakke med en leder?

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er klart en You See sag og ikke noget brugerforummet kan hjælpe med, der skal tages kontakt til You See direkte, enten telefonisk til kundeservice eller på deres FB væg.
Omdømme 5
Badge +7
Hej anni2752

Først og fremmest så bydes du hermed velkommen på YouSee Forum :)

Jeg er ked af at læse at du ikke følte, at din sag blev taget seriøst samt, at du ikke fik den nødvendige hjælp i vores kundeservice :( Det beklager jeg mange gange.

Hvis du ønsker kontakt med en leder, så kan det godt sættes i stand på et hurtigst muligt givent tidspunkt. Jeg vil derfor anbefale dig at kontakte vores kundeservice igen, så vi kan give dig den hjælp du har behov for og videregive dit ønske om at tale med en ledende medarbejder. Så kontaktes du nærmere herefter.

YouSee Forum er et bruger til bruger forum, hvor det primært er brugerne der driver svarene herinde. Dette kan du læse mere om i vores velkomstsektion. Det er derfor som Radiomanden skriver, svært for brugerne at hjælpe med din henvendelse.

Vi ser frem til at høre fra dig igen og give dig den fornødne hjælp.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)