Læst på nettet om Popcorn Time

Måske er det på tide at droppe tjenesten Popcorn Time

Hvis først TDC begynder at udleverer disse data, følger andre teleudbydere måske efter. 

(Jeg viste ikke helt hvad det var, men læste en artikkel på tv2 fra marts 2015 ;)

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej MajaH

Det er korrekt, at vi har udleveret oplysninger om kunder med IP-adresser, der har benyttet Popcorn Time. 

TDC er, ligesom andre bredbåndsudbydere, blevet pålagt af domstolene at udlevere navn og adresse på kunder med IP-adresser, som har været benyttet i forbindelse med brug af tjenesten.

TDC følger i denne, som i andre lignende sager, domstolenes afgørelser.

Hej StefanK.

Linket itil tv2 i marts, fik jeg ikke sat rigtig, men på den side kan man læse og høre på en youtubevideo, hvad sagen drejer sog om.

Jeg beklager, men jeg forstår ikke helt hvorfor du dedikerer dit belærende indlæg - spesielt til mig.  Humørikon frustreret  Jeg plejer at læse de artikler jeg linker til, men jeg gentager da gerne:

Kære Kunder

Hvis først TDC begynder at udlevere disse data, følger andre teleudbydere måske efter - fordi der er afsagt en dommerkendelse.  Derfor er miin "advarsel" helt i orden.  

Se denne artikkel fra Version2  og husk at læse alle kommentarerne.

Trist kvinde

Hejsa

Hvorfor er muligheden for download fjernet - det går udover mig, som lavede cd til bil og anlæg i stue. Eller os over 30 år som ikke KUN streamer  - men det er sgu da mig der betaler ,, hele bananet ,,

i huset ....... jeg er skuffet

jeg kan sætte min iPhone 6 til anlægget via bluetooth enhed men det hakker pga jeres til tider dårlige net dækning .... øv

bananet er lavet om til bananer ... hahahahah

kan ikke skrive  l o r t e t  ...   hahahah

Overrasket humørikon

Det er min tråd og den handler om Popcorn Time.

Så ser det ud til at popcorntimes servere er lukket.

http://www.tweak.dk/news/52738/Popcorn-Time-har-slukket-deres-servere

(Tråden markeres hermed som løst)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)