Læst på nettet

Chrome-brugere ramt af usletteligt malware-plugin

Pas på tro ikke at du behøver et pluggin, for at se en video du er med i - Det er bluf.

Kilde: Version2

http://www.version2.dk/artikel/800000-chrome-brugere-ramt-af-usletteligt-malware-plugin-53621

9 Kommentarer

Hej

Jeg har da lidt medfølelse for alle dem der har mistet sit arbejde. 

Måske kunne "krigen" vindes på en lidt flottere måde, hvis der fokuseres endnu mere på god kundeservice.  Bare en tanke. Blinkende humørikon

3000 jobs forsvundet i TDC siden 2008

Eller god behandling af de ansatte:

TDC i chitstorn efter afsløring af lønskrue

Carsten Dilling har udtalt sig om de 113.000 mobilkunder der har forladt TDC i sidste regnskabsår.

Se link til Computerworld

Jeg lærer aldrig at forstå TDC!!

Andre medier, såsom Computerworld må godt få en udtalelse fra TDC hvad grunden til fejlen har været til downloadet musik, men ikke her i deres eget forum??  Det er da besynderligt. 

Udtalelse fra TDC, om downloadet musik der ikke virkede.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Maja.

Oplysning om denne fejlretning burde have været bragt løbende i Forum.
Da problemet opstod ,for flere måneder siden, forsøgte mange forgæves "at rette fejlen på deres egen pc".
Selvfølgelig uden held--når fejlen lå hos TDC.
Mange frustrationer og "mindre pæne"indlæg havde været undgået !!
Hvis blot TDC havde ulejliget sig med lidt information.
Lidt underligt,at TDC på deres Netsider indsætter hjælpe-link til Forum,,når de ikke vil? informere her.
"Vi arbejder på sagen" er et standdardsvar,der ikke kan bruges til ret meget,når løsningen er længe undervejs.

I må "råbe lidt højere i Vippen",så denne manglende vilje kan ændres.

Venlig hilsen
  Trumle.

Hej Trumle

Tro mig - Vi både råber og fægten med armene. Meget glad humørikon

Forum teamet gør hvad de kan, men det er en holdningsændring der skal komme fra toppen og nedefter. 

Tjjaa - Mon ikke selskabet forsvinder til nabolandene, når alle værdier er hævet ud.

Jeg gætter på det er løfter, og ikke tomme trusler!

http://www.business.dk/digital/tdc-topchef-truer-med-at-flytte-sine-penge

Mon vi kunder engang imellem glemmer at det er mennesker der sidder ved telefonerne og står i butikkerne, som virkelig forsøger at være der for kunderne? 

Læs denne beretning på facebook, skrevet af en tdc ansat.

#dellivet

Jeg har forresten læst en edder god artikkel forleden. Hvis nu topcheferne i tdc

skulle få den ide, at være lige så beviste om at det er de ansatte der tager "slæbet" med kunderne, så er ideen i artiklen til fri benyttelse.   

Måske Lidt ekstra til at holde ferie for???  Overrasket humørikon Humørikon griner højt

Det er ikke altid TDC har skylden for svigtende sinal. 

Historie læst på recordere.dk  om to teknikkere hos TDC der ikke gav op og TDC der trådte hjælpende til. 

Ny video på tdc youtube:

Hvis der er erhverskunder der kikker med her i forum, bør de lige tjekke denne video.

TDC Wallboard:
Bevar overblikket og giv bedre kundeservice

https://youtu.be/ab4Twa5SzPw

Mon det er samme system TDC kundeservice selv tager opkald efter?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)