Læst på nettet:

YouSee Play Tv & Film app’en får AirPlay understøttelse

Læs artiklen: http://digitalt.tv/yousee-play-tv-film-appen-faar-airplay-understoettelse/#ixzz3Rj8fEaJY

22 Kommentarer

I næste udgave af den digitale post, vil det blive mulig at videresende mails til egen mailklient. 

Det har de da også været længe om at finde ud af.  

Okay - nå, så det er sådan e-boks tjener penge.  :womansurprised:

Kilde: Computerworld

Åhh nej ikke igen.  Stjålne krybteringsnøgler.

Simkort-skandale griber om sig: Millioner af danske mobiler kan være aflyttet

Mange danske mobilkunder bruger simkort fra hacket leverandør, så deres mobiler potentielt kan aflyttes. Danske teleselskabers reaktion: "Stærkt bekymrende."

Kilde:   computerworld.dk

Denne her fra Yousee-facebook, må i altså lige se. Det er virkelig en griner.  Læs om den skuffede bruger og om yousee der lige får gradbøjet deres svar.  

Citat: "Kundeservice får ofte hug. Især på de sociale medier er det de seneste år nærmest blevet kutyme at skælde ud, sige abonnementer op og harcelere i fuld offentlighed over "åndssvage teleselskaber" og "grådige banker". Og det var lige ved at ske igen en tirsdag i oktober. Men så vendte kundeservice i YouSee tingene på hovedet med et overraskende kommunikationsgreb." citat slut    Kilde: https://forum.yousee.dk/t5/forums/replypage/board-id/pause/message-id/Kundeservice får ofte hug. Især på de sociale medier er det de seneste år nærmest blevet kutyme at skælde ud, sige abonnementer op og harcelere i fuld offentlighed over "åndssvage teleselskaber" og "grådige banker". Og det var lige ved at ske igen en tirsdag i oktober. Men så vendte kundeservice i YouSee tingene på hovedet med et overraskende kommunikationsgreb.r

Originalopslaget:  her

Svaret fra yousee: her

Fra april vil YouSee Play understøtte Chromecast-enheden. Og YouSee er i forhandlinger om at kunne tilbyde HBO Nordic til deres kunder. Det skriver YouSee i virksomhedens kundemagasin Indblik.

Kilde: Streaming.dk

---------------------------------------------------

YouSee vil levere 1 gigabit internet gennem coax-nettet i 2016

Kilde: version2.dk

I et svar til en kunde er det kommet frem at fair use forsvinder fra Yousee den 1. april 2015

Se svaret fra Yousee_Bredbånd til "explodedk" her.  

Recordere.dk har også en artikkel om emnet. 

Hvis du er ansat i en virksomhed, er der måske grund til at være obs på det der lander i ens mailbox

CSIS har fået kendskab til en spear phishing kampagne rettet mod danske kiropraktorer. Angrebet er blevet udført ved at sende en særligt udformet e-mail, på fejlfrit dansk, til nøje udvalgte mål.

Se mere her:

https://www.csis.dk/da/csis/news/4629/

http://www.business.dk/digital/tdc-topchef-truer-med-at-flytte-sine-penge

Nepal blev i lørdags ramt af et voldsomt jordskælv. For at hjælpe familier og pårørende, har YouSee mobilkunder fri tale og SMS til og fra Nepal, samt lokalt i Nepal, fra d. 25. april til mindst d. 4. maj.

Kilde
https://www.facebook.com/youseedanmark/posts/833271576754736

God kundeservice.

Nu løber USA også tør for IPv4-adresser

kilde: Version2

Mange klager over støj på nettet og manglende sinal. 

Et godt eksempel kan læses på  recordere.dk, at det er en god ide at skrotte gamle aperater og udskfte til nye ledninger og stik.  Historien fortæller ikke konkredt om det er en tdc kunde eller en yousee-kunde, derfor syns jeg godt at vi alle kan lære af den artikkel.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er blevet tilføjet lidt flere detaljler til artiklen. Damen med TV'et er ikke TDC kunde, og fejlen berørte xDSL (kobber) kunder hos TDC.

• Støjen opstod i området omkring Tjørnehaven i Odense NØ.
  • Det berørte xDSL internet-forbindelser hos naboerne.
  • Årsagen var en defekt strømforsyning i et ca. 8 år gammelt fladskærm-tv.
  • Strømforsyningen af typen switchmode sendte fejlagtigt støj ud på el-nettet og det spredte sig til telefonkablerne.
  • TDC moniterede xDSL-forbindelserne på 8 husstande i området og kunne se hvornår xDSL-forbindelserne faldt ud og sporede efterfølgende fejlkilden til den ældre dames TV.
  • Den ældre dame er ikke selv kunde hos TDC.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Nyhed fra YouSee:

Discovery Networks Danmark lancerer Eurosport Danmark

Fra 1. juli 2015 bliver Canal 8 og Eurosport 2 slået sammen til én kanal. Den nye kanal samler indholdet fra begge kanaler og får navnet Eurosport Danmark.

Eurosport Danmark giver jer det bedste fra Eurosport – på dansk. Her kommer I til at se sportsbegivenheder fra hele verden, blandt andet fodbold fra Serie A, Superligaen, Bundesligaen, Europa League og La Liga samt ATP tennis, speedway, ishockey fra Elitserien og UFC Live.

Eurosport Danmark kan fra 1. juli findes på kanalplads 41 – samme plads som Eurosport 2 ligger på i dag.

Mere spændende nyt: lancering af Eurosport 360
I løbet af sommeren lanceres også Eurosport 360, som er syv eventkanaler. På web, tablets og smartphones supplerer Eurosport 360 både Eurosport og Eurosport Danmark med andre kameravinkler eller andre sportsbegivenheder, end dem der sendes på hovedkanalerne.

Med de syv eventkanaler får du en helt ny og unik dækning af både større og mindre sportsbegivenheder. Og det er uanset om jeres beboere/medlemmer ønsker at se Tour de France fra helikopterperspektiv eller følge aktiviteterne i pitten til Formel 1. Man kan også se de sportsbegivenheder, som Eurosport ikke har plads til at sende på hovedkanalerne. Så kan man stadig følge Wozniacki, selvom hovedkanalen sender Williams.

Vi stiller Eurosport 360 til rådighed for alle, der har en af Eurosports tv-kanaler, og kan ses på youseeplay.dk eller på YouSee Tv & Film app’en.

Kanal Sport lukker

Kanal Sport har meddelt, at kanalen lukker. Den vil derfor blive fjernet fra Fuldpakken 1. juli.

Venlig hilsen
YouSee

Du modtager denne e-mail, fordi du har tilmeldt dig Nyhedsservice - et nyhedsbrev til dig, der er beslutningstager i forening eller erhverv.

Denne e-mail kan ikke besvares.

Sådan bliver din fremtid foran tv-skærmen

Hvad er det for en ny box der skrives om?

redigeret tilført:

mere her: 

http://www.recordere.dk/2015/09/ny-yousee-boks-faar-mere-til-samme-pris/#ixzz3n7iSLRx8

Omdømme 3

Badge +3
Tag TV 2 med dig ud af huset 

I øjeblikket kræver det, at man har et YouSee Kort for at tilkøbe TV 2 Ude, mens vi forventer, at alle andre kan købe det midt i december.

Vi har ikke ønsket prisstigninger på baggrund af denne mulighed. Aftalen med TV 2 er derfor, at medlemmer/beboere, som ønsker TV 2 Ude, kan tilkøbe det som et selvstændigt abonnement til 5 kr./md. Abonnementet forudsætter blot, at man har et andet TV 2 produkt. Der er hverken binding eller opsigelsesperiode.

TV 2 Ude kan tilkøbes ved at ringe til kundeservice på 70 70 40 40.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:

Tag TV 2 med dig ud af huset 

I øjeblikket kræver det, at man har et YouSee Kort for at tilkøbe TV 2 Ude, mens vi forventer, at alle andre kan købe det midt i december.

Vi har ikke ønsket prisstigninger på baggrund af denne mulighed. Aftalen med TV 2 er derfor, at medlemmer/beboere, som ønsker TV 2 Ude, kan tilkøbe det som et selvstændigt abonnement til 5 kr./md. Abonnementet forudsætter blot, at man har et andet TV 2 produkt. Der er hverken binding eller opsigelsesperiode.

TV 2 Ude kan tilkøbes ved at ringe til kundeservice på 70 70 40 40.

Jeg forstår ikke helt YouSee's meddelelse om TV 2 Ude. 
Den regel jeg kender, siger at TV 2 kun kan streames via en YouSee bredbåndsforbindelse. Jeg kender ikke noget til at man kan tilkøbe TV 2 Ude hvis man har et YouSee Kort. Hvor kan man læse om den regel?

Den nye aftale med TV 2 må betyde at man fremover kan streame TV 2 via en hvilken som helst bredbåndsforbindelse, hvis man tilkøber TV 2 Ude som et selvstændigt abonnement til 5 kr./md. (kræver at man har et andet TV 2 produkt).

Men YouSee bredbåndskunder kan vel fortsat streame TV 2 gratis over en YouSee bredbåndsforbindelsen?

Omdømme 3

Badge +3
Det var et uddrag af en mail jeg fik fra YouSee. Du kan ogse se her.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:

Jeg har da også fået nyhedsmailen fra YouSee. Men det ændrer ikke på mine bemærkninger.

Omdømme 3

Badge +3

Vilhelm skrev:

joern skrev:

Jeg har da også fået nyhedsmailen fra YouSee. Men det ændrer ikke på mine bemærkninger.

Hvis du kender den nyhedsmail, jeg henviser til, kan du da ikke være i tvivl. Nyhedsmailen til mig havde følgende indledning:

"Hej Jørn Lønborg

Du modtager denne mail, så du som kontaktperson altid er opdateret og klædt på til at besvare spørgsmål vedrørende jeres løsning hos os."

Alt bliver som det er nu. I tillæg til det kan man fra medio december tilkøbe TV2 som web-TV ude. Har man et YouSee kort, kan man tilmelde sig nu. At du ikke kender til ordningen, er da helt naturligt. Det er jo en nyhed. Også det med kortet.

Tror jeg tilmelder mig på mandag.

Omdømme 3

Badge

Hej Jørn. Det er samme nyhedsmail, jeg modtager.

YouSee formulerede det sådan: "I øjeblikket kræver det, at man har et YouSee Kort for at tilkøbe TV 2 Ude, mens vi forventer, at alle andre kan købe det midt i december."

Det mis-opfattede jeg som omtale af en eksisterende ordning, jeg bare aldrig havde hørt om.

Omdømme 3

Badge +3

Vilhelm skrev:

Hej Jørn. Det er samme nyhedsmail, jeg modtager.

YouSee formulerede det sådan: "I øjeblikket kræver det, at man har et YouSee Kort for at tilkøbe TV 2 Ude, mens vi forventer, at alle andre kan købe det midt i december."

Det mis-opfattede jeg som omtale af en eksisterende ordning, jeg bare aldrig havde hørt om.

Jeg kan sagtens følge dig, men jeg opfattede det således, at kunder med YouSee kort kunne starte nu. Ellers ville det jo ikke være en nyhed.

Omdømme 3

Badge +3
Nu har jeg så bestilt TV2 web-TV ude. Ordningen på kort er helt ny fik jeg oplyst.

Læst på siden altomdata.dk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P