Kundeservice hos TDC.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

• Vismand
  • 286 kommentarer
Overskriften mangler et par ??

Utroligt at TDC stadig ringer fra Hemmeligt Nummer.
På "Mit TDC" har jeg flere gange fjernet "flueben" ved accept af opkald fra TDC.
Næste gang jeg åbner siden er der igen "flueben" i feltet.
Jeg er på Robinson-Listen,,dette respekteres heller ikke.
Normalt svarer jeg ikke på anonyme opkald,men ligger mobilen i lommen--og jeg afventer en opringning,,ja,så kan det jo smutte.
"Tilfredshedsundersøgelse" ? er for det meste spørgsmålet.!
Jeg ville være mere mere imødekommende hvis opkaldet kom fra eksempelvis 70703030.
Her havde jeg da muligheden for at vælge:besvar eller afvis.
Eller måske mulighed for at ringe tilbage uden om køen--hvis TDC anså det for meget vigtigt..?
Ubehøvlede og grove svar fra min side har heller ikke hjulpet,--alt preller af.
Disse "zombier" klæder efter min mening ikke TDC.
Især ikke,når samme firma opfordrer til "Sikkerhed på din Mobil !"
"Besvar ikke opkald fra numre du ikke kender".
God regel,som alle forældre også bør lære deres børn.

Mit ønske ville være at flytte disse medarbejdere over i Indgangsportalen til TDC.
Måske jeg så kunne komme hurtigere gennem køen for at fortælle hvor tilfreds eller negativ jeg er med min TDC-Løsning.
Kunde siden 1986--og har været med i "Udkants -Danmark" med TDC som eneste udbyder.
Har i dag vdsl-TDC-tv,Multiroon-HD.--Er yderst tilfreds,,stabil 50-10 netforbindelse.
Selv herude på "bøhlandet".
Selvfølgelig er det ikke "kommet af sig selv"!
Kampagnetilbud og Forsøgsordninger har været noget,som jeg selv har været aktiv for at vælge mig til,og betale for.
Vil jeg fravælge /tilkøbe noget i dag skal der oplyses CPR-nummer ??
Er dette også kun for at gøre mig "negativ"?
Personnummer oplyser man da ikke på nettet/telefon ,med mindre det er via NemId.

Jeg er ikke blevet en "Gammel Gnavpotte"--blot undrer det mig,at KUNDESERVICE så småt er ved at glide ud af firmaets tilbud.

En Knap Så Venlig Hilsen Fra Trumle.

Vælger at skrive dette i Forum..
"Trustpilot" eller "Facebook" er vel ikke det rette sted.
Min positive hældning er stadig gældende.

2 Kommentarer

Min erfaring er at al forandring tager mindst tre år at få gennemført, om det så blot er at forandre sætningen "hemmeligt nummer" til sætningen "70703030" 

Jeg tror nu nok at den enkelte medarbejder forsøger at lave forandringer, men hvad hjælper det når alt skal måles i kroner og ører af topledelsen, og ikke med om kunderne er tilfredse eller ej? 

Ang. cpr-nummer.

Forbrugerombudsmanden har lige her 9. jan. meddelt i en pressemeddelelse:

Forbrugerombudsmanden bliver jævnligt kontaktet af forbrugere, som er i tvivl, om virksomheden har krav på at få deres cpr-nummer. Et nyt notat udstikker rammer på området.

Læs mere her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P