Kunder raser over YouSee | YouSee Community

Kunder raser over YouSee


Omdømme 7
Badge +7
https://ekstrabladet.dk/kup/kunder-raser-over-yousee-tag-saa-den-telefon/7344509

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Fejl 404.
Prøver lige denne. https://ekstrabladet.dk/kup/kunder-raser-over-yousee-tag-saa-den-telefon/7344509
Omdømme 7
Badge +7
Hvis Ekstrabladet skifter URL igen, kan man læse artiklen på https://ekstrabladet.dk/
Omdømme 4
Badge
Det bekræfter mig bare i, at YouSee kunder med mobilabonnement, kommer først i køen. Desværre. Har kontaktet YouSee. Hvergang, at denne information kommer på tale. Deres begrundelse var eller er stadig, at deres mobilkunder kommer i første række? Klart! Når man betaler sit abonnement og diverse regninger til tiden, så er det at foretrække? Virker som om, at firmaet allerede har glemt. Hvornår de sidst lovede bod og bedringer over for deres kunder? dr2/pengemagasinet?
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har 3 telefoner, men bruger ikke Smart mobilen fra Yousee til at ringe med, normalt, men måske skulle jeg prøve det næste gang jeg skal ringe til Kundeservice, men med en anden telefon kom jeg igennem efter ca. 15 minutters venten, det syntes jeg var OK... som jeg har skrevet et andet sted her...
Omdømme 5
Badge +2
Ikke nok med at man skal vente +½ time, men som regel udmønter supporten sig i et forsøg på at sælge et eller andet.
Jeg ved ikke, om der er en plan for at gøre systemerne mere stabile, så behovet for support kan minimeres. Nogen der ved noget?
Et oplagt område kunne være at outsource mail (som telenor allerede har gjort det). Eller helt droppe den del af "forretningen".
Jeg har ikke hørt om tiltag, der peger mod en fremtid for yousee/tdc.

Besvar