LØSNING:
Tråden er gjort synlig i en periode i boxen Aktuelle emner.
----------------------------------------------------------------
Hej alle i der er med til at hjælp yousee's kunder med at få løst deres problemer.
Emil">,
Jeg ved at yousee-teamet gerne vil have mange løste tråde i forum, men de vil ikke hjælpe os med at klikke på de knapper, når trådopretterne ikke gider give en tilbagemelding.
Jeg syns det er frustrende når man giver et oplagt og stensikket svar, og der så ikke kommer en tilbagemelding fra brugeren eller en markering.
Hvad kan man gøre ved problemet. Hvis jeg f.eks skriver et svar som er fuldstændig korrekt og jeg tilmed beder om at få en tilbagemelding, og der forsat ikke sker en skid, bliver jeg jo i tvivl om mit svar er det rigtige, og så ved jeg jo ikke om jeg gider bruge mig tid skrive det svar eller andre svar i andre indlæg.
forslag 1:
Kunne løsningen på det problem være, at jeg sletter mit egen indlæg, for ikke at andre skal se et svar, som måske er forkert eller skal gætte sig frem til at det er rigtigt?
Forslag 2.
Man kunne også lave et skilt der hedder:
"Så giv dog for "sol, måne og stjerner" en tilbagemelding i din tråd!
Det er kunder, der bruger deres fritid på at hjælpe DIG!
Giver du ikke tilnbagemelding, er det ikke sikkert at den næste kunde også får svar."
Jeg syns ærlig talt, at forum teamet godt kunne skrive en opsang, så vi der ofte svarer også får lyst til at forsætte, eller være behjælpelig med at få markeret de oplagte rigtige svar.
(Det hjælper tilsyneladende heller ikke meget, at det står i min signatur.)
Er det kun mig der er frustret over manglende tilbagemeldinger og markeringer af løste tråde?? :(
Bedste svar af Ulf
Hej,
Vi har i denne forbindelse lavet en ny signatur til Forum Teamet, der forhåbentlig også skubber lidt til sagerne :)
Se original
Vi har i denne forbindelse lavet en ny signatur til Forum Teamet, der forhåbentlig også skubber lidt til sagerne :)