Spørgsmål

Kundeflugt fra Yousee

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 58 kommentarer
Der er mange som "flygter" fra YouSee i disse år. Jeg har en tanke om, at hvis YouSee fejler under VM fodbold med deres 4k via boks og tv via webtv, så sker der en uoprettelig skade på deres image og kundeflugten bliver total, hvad tænker i andre?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Vejret er for godt til at få negative tanker.:D
Omdømme 3
sagde strudsen og stak hoved i busken :cool:
Omdømme 7
Badge +7
Det er vel ikke at gemme sig, at man ikke vil tage sorgerne på forskud :?
Omdømme 2
Badge
Min personlige mening på en løsning, der skal holde på TV kunderne:
Lav bland selv på "Alle kanaler".
Det her pakkesystem er forældet, en stor del af kanalerne i grundpakken er bare fyld efter min mening.
Hvis jeg kunne bestemme, så skulle der være valgfri antal kanaler også, så jeg ikke skal betale for kanaler jeg enlig ikke ønsker.
Hvorfor skal jeg have 35 kanaler, når jeg kun ser ca. 15 af dem...
Blot min tanker og ønsker.
Omdømme 7
Badge +6
Det er bare ikke alle du vil kunne få med på den vogn, da der er antenneforeninger der har fået forhandlet sig frem til nogle meget lukrative aftaler på de gamle grund, mellem og fuld pakke løsninger, hvor at månedspriserne på den fulde pakke koster næsten det samme som grundpakken for ikke antenneforening medlemmer, hvilket gør det billigere bare at ignorere de kanaler man ikke gider at se på.
Sådan er det eks. for den antenneforening vi har i mit boligområde.

De kontrakter som Yousee har indgået med antenneforeningerne gælder flere år frem i tiden og kan ikke bare brydes, da kontrakterne er juridisk bindende for begge parter.
Så det skal forhandles individuelt med hver antenneforening hver gang en af dem nærmer sig udløbet af deres kontrakt og ser man så på hvor mange antenneforeninger der er i hele landet som får TV fra Yousee, så går der nok en 25 år inden at den her slags med DVB-C total selv valg af TV kanaler kan komme på tale, altså fra den dato hvor Yousee satte planerne for det i værk.
Omdømme 2
Badge
Ja eller lidt hurtigere når de har mistet for mange kunder 😀
Der hvor jeg bor skal man have den lille pakke fra Yousee det er fordårligt når man er blind
Hilsen eb
Omdømme 3
Badge
Er helt enig med Saga 24 . Er glad for tv ,men 4 tyske kanaler i grundpakken, totalt tosset. You see er en dinosauor ,som ikke er klar over at en meteor er ved at ramme dem , livet er ikke stavnsbinding ,stavnsbåndet er ophævet ,men måske har i ikke opdaget det? Så you see i er et stort selskab , men kunderne flygter tænk over det , priserne er for høje , teknikken har overhalet jer, fremtiden tegner dyster for jer.
Streamer det meste nu, har opsagt min Kabel TV pakke
Det giver en stor frihed, men men de forskellige måder man streamer på er sgu ikke helt optimalt.
Der er stor chance for at jeg vender tilbage til min TV pakke, da den trods alt er mere stabil ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)