Kreditnota

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej Yousee.

Man kan åbnebart ikke sende en mail til jer mere.

Jeg skulle have nogen penge tilbage fra jer, og de vil blive udbetalt den 28 juli. Så får man en mail i dag, den 1 august, at I i dag starter overførelsen af min penge. Undskyld, er det den 28 juli i dag? Det er 2 hverdag senere end I selv lover. Kommer der lidt rente på, for jeg tænker at jeg nok skulle få en form for rykkergebyr hvis jeg ikke betalte min regning til jer til tiden!

Det er lidt dobbelt, kreditnota for en måned siden om jeg får penge tilbage en bestemt dato, og så går der skulle 2 hverdage inden i påbegynder udbetaling. I har selv sat dato, og ikke en overraskelse for jer selv vel!

Også få en kundeservice mail, eller så den er til at finde!

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der er en Mail adresse til dem. kundeservice@yousee.dk.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Jeg blander mig lige lidt. :) 

Mailen der, den kan bruges, men det vil være allerbedst, hvis du udfylder formularen på følgende link, for på den måde kan vi sikre os, at vi får alle oplysninger med første gang, og at den lander hos en medarbejder med de rette kompetencer til at tage sig af det. 

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt

Har sendt en mail - og fået et ret ligegyldigt svar. Men hvad man kan forvente, men der gik da ikke 10 dage som I skriver der kan!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)