Spørgsmål

kontaktformular virker ikke

Det er vældig svært at få lov til at skrive på denne portal, klageformukaren kan jeg slet ikke få til at fungere, dette her krævede mange, mange klik og hvad jeg virkelig gerne vil er at skrive direkte til yousee.

hvordan får man så lov til det...?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Har lige prøvet på kontakt os,siden, der var ingen problemer med at taste ind. Der kan også skrives direkte til You see på deres FB side.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Charlot KM 

Du finder alle vores kontaktformularer og link til klagesiden på denne side:
https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs

Alle formularer skulle virke normalt.

Altså, det link fører da kun til forsiden for “kontakt”? 

Jeg har fået sendt en formular nu, nemt var det godt nok ikke, det lykkedes med en Chrome browser på en iPhone efter en del besvær. Vil nemlig hellere bruge tablet; større skærm, men den er Samsung og deres browser og i tablet str der duer formularen ikke.

fx ville den ikke løfte “send” knappen op i et læsbart område når først de to tekstfelter var udfyldt.. man kan kun trykke send hvis de er tomme eller der står få linjer!!! Dumt..,

hvis man trykker på informationsikonet i et felt folder en boks ud. Den dækker tekstfelter om hvilken den omhandler.

Den går ikke væk - kun hvis man aktiveret det pågældende tekstfelt… der nu er dækket af hjælpe-tekst!!!! Dumt igen... 

De formularer er horrible, der burde stå tydeligt ved hver formular, til hvilen browser, skærm og styresystem der er testet.

det er ikke første gang jeg klager idet jeg har et mix af hardware og software og det er noget bøvl, hver gang.

det er self en nem måde at sænke antallet af klager der går igennem. Normalt dropper folk det hvis det ikke lykkedes 1. gang og det andet er sgu for besværligt. Men jeg er træt af BÅDE de dårlige formularer og den ringe hjemmesidekodning og det problem jeg klager over - igen - og jeg ser andre klager inkl nogle herinde der er op til 3 år gamle: boksen optager ikke hele udsendelsen, det første minut af starten og de sidste 5 af slutningen mangler.

Det er da pinligt at være et tv selskab der ikke har styr på tv udsendelser. Jeg er fuldkunde og har været det i mange år- det er så kraftigt op til genovervejelse for når slutningen af filmen mangler og klageformularen stadig ikke virker på (en Samsung) tablet efter sidste gang jeg klagede over det, jeg føler mig latterliggjort og det er da også ret meget til grin: 

sæsonafslutning - nu uden slutning! Og PS Vi har den heller ikke i arkiv.. 

når man behandler sine kunder sådan må man forvente at folk klager og i sidste ende søger andre steder hen.

Omdømme 7
Badge +7

Hej Charlot KM

Tak for din feedback. 

Vi vil naturligvis også gerne have at vores kontaktformularer virker på flest mulige enheder, så jeg vil da noterer mig din feedback og gå videre med denne :) 

Besvar