Spørgsmål

Konsekvens for tv/internet/mobil hvis man opsiger deltjeneste

Hey

Jeg betaler idag ca. 1100,- pr. måned for internet, 3 mobilabb samt TV-Pakke (mellem).
Jeg har så været inde og sammenligne tjenester og f.eks kan jeg spare ca. 100,- pr. måned ved, at tegne internet hos f.eks Hiper. Næste skridt kunne jeg godt forstille mig var, at TV-Pakken også fik et spark i røven ... for 450,- for det 'L***' er satme dyrt...

Spørgsmålet er om opsigelse af internetforbindelse hos Yousee vil have indflydelse på TV/Mobilpakke ?

Nogen der har input til dette?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Du skal først, før du går videre, finde ud af om det på din adresse er muligt at have Bredbånd uden TV, det er endnu ikke muligt alle steder i landet.
Bredbånd, Mobil og TV afregnes seperat. TV afregnes for manges vedkommende til Bolig/Antenneforenimg.
Radiomanden skrev:

Du skal først, før du går videre, finde ud af om det på din adresse er muligt at have Bredbånd uden TV, det er endnu ikke muligt alle steder i landet.

Du tænker det skal undersøges med den 'nye potentielle leverandør' eller med Yousee?
Omdømme 7
Badge +6
Hvis You See ikke kan levere Bredbånd uden TV, så kan en anden udbyder heller ikke. Så som skrevet undersøg det.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Bredbånd, Mobil og TV afregnes seperat. TV afregnes for manges vedkommende til Bolig/Antenneforenimg.

Ikke helt rigtigt. Jeg får en samlet opkrævning på bredbånd og TV (hvert kvartal). Kun mobil er for sig selv (hver md.)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)