Spørgsmål

køb af apple watch og ikke oplyst om bindingsperiode.

  • 12 januar 2021
  • 1 kommentar
  • 59 visninger

Har lige talt med kundeservice.

jeg har i DEC købt et Apple watch, da yousee havde et tilbud på 3000kr

nu får jeg så regningen:

fordi jeg havde købt en telefon tidligere (til min mand på hans tlf - familieabnonnement) så bliver mit abonnement opsagt og erstattet med et magen til

det blev jeg ikke oplyst om ved købet.

så det koster mig 1069,70 kr ekstra. 
 

havde godt nok ikke tjekket ordrebekræftelsen ordentligt. Desværre. 
havde jeg købt uret hos Elgiganten eller power så ville det have været billigere.

 

så jeg har givet 4069,70 for uret 

siger sandsynligvis abonnementet op til april. Finder et der er billiger, for yousee er ved at være lidt dyre og absolut ikke bedre

 

 


1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Hej @peppe 

Jeg kan se, at der aldrig rigtig kom et svar her - det vil jeg gerne lige ændre på. 

Dette er desværre ikke noget som forummet kan hjælpe dig med, da YouSee Forum er et bruger-til-bruger forum. 

Det er naturligvis uheldigt, at du ikke føler dig ordentligt oplyst ved abonnementsændring, men det er også vigtigt at tjekke ordrebekræftelserne. 

Jeg håber, der er kommet styr på det, og tak fordi du kigger ind på forum - jeg håber du kommer igen :relaxed:

Besvar