Klage over ekstraregning

• Deltager
  • 0 kommentarer
Kære TDC

Jeg skriver med undren og uforståelse til jer, for at få svar forklaret en ekstraregning, jeg har fået.

I slutningen af året fik jeg sendt en teknikker for at kigge på min bredbåndsforbindelse. Som I ved betyder det, at jeg skulle være hjemme i et tidsrum på 8 timer den pågældende dag. 
Det er jeg så - fra tidlig morgen til sen eftermiddag - og tyve minutter inden 8-timers vinduet teknikeren skulle have kommet i lukker, har jeg stadig ikke hørt fra ham. Jeg tager af sted til en aftale jeg allerede er for sent til, og modtager senere en besked om, at han været forbi inden for de sidste 15 minutter.
Nu har jeg imidlertid fået en ekstraregning på knap 500 kroner for den episode. Dette gebyr er jeg hverken blevet informeret om da I sendte teknikkeren, ligesom det ikke blev nævnt, da jeg talte med kundeservice dagen efter. 

Jeg synes hverken det er rimeligt eller passende, at I beder mig betale et gebyr, I ikke har gjort mig opmærksom på, jeg skal betale - og så derudover især ikke, når jeg har siddet og ventet på jeres tekniker i over syvogenhalv time uden at høre en lyd fra ham. Det er for mig dårlig service og ringe behandling. Derfor vil jeg høre jer, om I mener det er rimeligt, at jeg som kunde, skal vente uden information i over syvogenhalv time på en tekniker - der i sidste øjeblik dukker op for at ordne min TDC-forbindelse, der ikke virker - skylder jer knap 500 kroner?

Med venlig hilsen
Oliver

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Oliver

Jeg er ked af at læse om din oplevelse i forbindelse med et teknikerbesøg, og jeg kan godt forstå, det er irriterende at få en ekstra regning, hvis du ikke var blevet informeret om mulige gebyrer omkring teknikerbesøg.

Da dette er en bruger til bruger forum, så vil vi ikke kunne kigge på sagen herfra. Jeg vil derfor anbefale, at du kontakter vores kundeservice, så de kan kigge nærmere på den konkrete sag. 

Kontaktoplysninger kan du finde her: https://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat

Jeg forstår godt du er irriteret over at gå og vente hele dagen og ikke har fået noget at vide om det gebyr.

Du kan læse om gebyrerne her.  

https://kundeservice.tdc.dk/regning-og-abonnement/priser/guide-til-gebyrer/gebyrer

Synes godt at virksomheder generelt kunne være så meget service mentet at de kunne fortælle om det bliver formiddag  frem til kl. 12 eller om der bliver efter kl.12.  

Det er muligt at teknikkerne ikke kan vide på forhånd, hvor lang tid det tager ET sted, men så kunne man da lige løfte knoglen.  Det drejer sig vil ikke om flere hundrede kunder der skal have sådan en opringning på EEN dag. !   Det er da en smule respektløs over for kunder der går og venter. 

ps Jeg har lige gået og ventet på en gasmand i november måned, som heldigvis ringede og sagde at han desværre ikke kunne nå at komme om eftermiddagen som ellers var blevet lovet.   jo jo man bliver da sur, men et aflyst besøg er lettere at "sluge" hvis man får et ring ved middagstid eller et ring der siger at det bliver først sidst på dagen.  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)