Svar

kanal rækkeføle

• 2xb
  • Deltager
  • 8 kommentarer
Hej, jeg har godt nok et problem med min nye boks. er ved at fortryde ombytningen.Pt.

Hvorfor ligger kanalerne i en anden rækkefølge end tidligere og i forhold til Yous See's normale rækkefølge. Også mit andet TV følger Yous Sees anbefaling. F.eks TV 2 = kanal 5. Nu er det pludselig kanal 2. Jeg har åbenbart "mine kanaler" på min iPad, og her er det den rk.følge, der er på boksen" Hvad gør jeg?

icon

Bedste svar af Radiomanden 10 juli 2016, 18:11

Der er ikke TTV eller DVB tekst på Humaxen, det kunne tænkes at det er med i næste opdatering, men det vides ikke.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Humax bokseng TV og Film Appen er synkroniseret, når kanal rækkefølgen ændres på den ene ændres den også på den anden.

Ok, så må jeg finde ud af at ændre min ipad. Tusind tak for svaret.

Jeg kan ikke få tekst TV, når jeg trykker på knappen! Er det mon, fordi jeg har forsøgt at programmere min fjernkontrol til at virke på til gamle Philips TV. Jeg anvender scartkapel, da TV'et ikke har HDMI "stik" 

Jeg opgav det, da man skulle skrue så højt op for lyden inden, at jeg var ved at blive skør. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er ikke TTV eller DVB tekst på Humaxen, det kunne tænkes at det er med i næste opdatering, men det vides ikke.

Næste "problem" Hvordan ændrer jeg til YouSee's normale kanalrk.følge. Kan hverken på min iPad eller Boks.

Og nu har der lagt sig en favorit i arkivet. Må have trykket på noget, men hvordan fjerner jeg det.

Jeg er ked af at spørge så meget, men hvor kan jeg ellers læse mig til alt dette. Og jeg VIL selv kunne ordne tingene. På mit Sony TV er det hele så enkelt. Der beder jeg bare om automatisk indstilling. Vh

Omdømme 3

Badge +3
Før kanalsortering blev muligt på Humaxen, så lå de i den rækkefølge som YS ligger dem i, og det var noget rigtigt rod. Da så sorteringen blev mulig med opdateringen, flyttede kanalerne sig som jeg havde lagt dem på Appen, så det blev mere overskueligt, hvordan du får deres kanalroderi tilbage aner jeg ikke.

Jeg har modtaget en mail, at jeg skal tlbagemelde men ved ikke hvor, når der har været flere spørgsmål. Men, min nye Humax boks virker nu. Desværre har jeg opgivet at få den gamle Plus boks tilsluttet et andet TV. Det er for langt fra min router og virker ikke med USB. (Mærkeligt, at den fungerede fint, inden YouSee gav grønt lys til den  nye boks! De sagde, jeg skulle prøve at bytte bokse/TV, men nej.). Tak for al hjælp, det er fint nu. Dog savner jeg undertekst, da jeg har svært ved at høre, hvad der bliver sagt. Kun de gode gamle film er ok) Vh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)