Svar

kanal nr.

Hvilket kanal nr. ligger Viasat ultra hd på.

har lige vagt denne i bland selv, men kan ikke finde kanalen i guiden (har indlæst kanaler påny)

vh

icon

Bedste svar af Forummanden 8 januar 2020, 17:59

Hvis den overhovedet ikke er der, så har jeg set et par indlæg i andre fora, hvor den også bliver væk fra kanallisten. Den burde også være der et sted, selv om den ikke er valgt i bland selv - den vil så bare give sort skærm.

Se original

22 Kommentarer

401 er p.t. den officielle tildeling, men dit fjernsyn kan måske finde på at lægge den et andet sted.

Omdømme 7
Badge +7

Den frie udgave har plads 17 (mellem/fuldpakke), så den krypterede må være på 117.

Badge +2

:relaxed: Hvis det er boksen, kan du ser under kanaler  i menu om det ikke er på den sidst plads. i kanalpakkerne have youSee lagt den på kanalplads 17. 

Omdømme 7
Badge +7

Ja plads 17, og de krypterede ligger 100 numre oppe. altså bør den være på 117. Dog hvis det er på boksen og man har lavet egen placering, så kan den ligge andre steder, de samme gælder nok også på Tvet.

Den frie udgave har plads 17 (mellem/fuldpakke), så den krypterede må være på 117.

Den har ligget på plads 401 fra starten af. Det gør den endnu. Den bliver måske flyttet i forbindelse med den kommende omlægning.

Det er i øvrigt 79, ikke 17 :)

Om den så ligger over eller under 100… Det afhænger af det indtastede netværksnummer.

Jeg kan se, at den kommer til at ligge på 17. Men lige nu har den plads 79.

Omdømme 7
Badge +7

Se You Sees kanalplacering, den er på plads 17 i mellem og fuldpakke, derfor må den være på 117 krypteret.

Deres kanaloversigt gælder efter deres omlægning om et par uger. Lige nu ligger den på 79 i fastpakken og 401 i bland selv.

Omdømme 7
Badge +7

Har ikke You Sees idiotiske sortering på TV boksen men min egen, så der komme kanalerne bare ind, så flytter jeg dem selv.

Hvis den overhovedet ikke er der, så har jeg set et par indlæg i andre fora, hvor den også bliver væk fra kanallisten. Den burde også være der et sted, selv om den ikke er valgt i bland selv - den vil så bare give sort skærm.

401 er p.t. den officielle tildeling, men dit fjernsyn kan måske finde på at lægge den et andet sted.

Kanal 401 bliver ikke læst ind når jeg indlæser kanaler ( fra 367 til 601) er der ingen kanalnumre)🥴

Den kanal bliver ikke indlæst

Omdømme 7
Badge +7

Det er bekræftet af You See at den til mellem og fuldpakke er på plads 17.

Har scrollet samtlige kanaler igennem, men Viasat Ultra HD er der ikke (sportskanalen)😩

Det er bekræftet af You See at den til mellem og fuldpakke er på plads 17.

Indlægget på facebook forholder sig ikke til virkeligheden, som den ser ud nu. Dugfrisk scanning af nettet, som det ser ud hos mig:

418 MHz
401: Viasat Ultra HD

674 MHz
79: Viasat Ultra HD

Når den endelige kanalomlægning er på plads om et par uger, vil det se anderledes ud.

Har scrollet samtlige kanaler igennem, men Viasat Ultra HD er der ikke (sportskanalen)😩

Hvad er det for et fjernsyn?

Som det ses findes hverken 79 eller 401 (grundpakke+10 kanaler)🤔

Hvad er det for et fjernsyn?

Samsung 7 serie uhd

Model ue55mu7005😀

En anden med Samsung lider samme problem som dig: https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=22&t=49256

Jeg tænker, at der er en bug et sted.

En anden med Samsung lider samme problem som dig: https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=22&t=49256

Jeg tænker, at der er en bug et sted.

Tak for hjælp🤗

har fundet kanalen.. ligger efter radiokanalerne Kanal 2401😳 Temmelig idiotisk placering🤥

Fantastisk. :slight_smile:

Besvar