Svar

Kan man stadig ringe igen til power efter påske?

Omdømme 4
Badge +1

Har uden held forsøgt, at kontakte dem telefonisk og logge ind på konto. Problemet er bare, at jeg ikke kan opdatere mit nye mobilnummer med loginkode, så længe der ikke er opdateret nyt mobil. Kan der ikke handles online hos power.dk. Selv hos bog og ide, hvor jeg bor. Har lukket permanent. Min printer. HP 5540, savner blækpatroner 😉

icon

Bedste svar af Radiomanden 12 april 2020, 17:51

Det kan da ringes til dem på Tirsdag når de er åben igen, eller gå derned og køb dem. Jeg går f.eks til den lokale boghandler når jeg skal have nye, De har alt hvad der skal bruges på et kontor.

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvad er det du vil med dit spørgsmål.?

Omdømme 4
Badge +1

Hvad er det du vil med dit spørgsmål.?

Købe blækpatroner til printeren.

Omdømme 7
Badge +7

Der er da mange butikker der forhandler farvpatroner som har åbent.

Omdømme 4
Badge +1

Der er da mange butikker der forhandler farvpatroner som har åbent.

Meget muligt, alligevel, så hvorfor kan det ikke bestilles hos power? I det mindste, at ringe til dem?

Ja. Hvis det bliver hentet efter bestilling?

Omdømme 7
Badge +7

Det kan da ringes til dem på Tirsdag når de er åben igen, eller gå derned og køb dem. Jeg går f.eks til den lokale boghandler når jeg skal have nye, De har alt hvad der skal bruges på et kontor.

Omdømme 4
Badge +1

Jeg takker mange gange for denne kommentar.

Derfor bliver du placeret på Bedste svar og Like 😉

Omdømme 7
Badge +6

Sikker på at Power overhovedet får lov til at åbne op igen efter påske med de store butikker de har?

https://www.berlingske.dk/politik/mette-frederiksen-saadan-skal-danmark-aabnes-igen

Konkret siges det, at det kun er butikker på under 400 m2 der får lov til at åbne op igen og sidst jeg kiggede efter, der var Power’s butikker betydeligt større end det.

Omdømme 7
Badge +7

Så du ikke på TV hvor mange der var i Bauhaus, det var som på en helt almindelig forårsdag.

Omdømme 7
Badge +6

Så du ikke på TV hvor mange der var i Bauhaus, det var som på en helt almindelig forårsdag.

Nej, men der er også ting der ikke giver nogen mening med den tvungne lukning der blev gennemført.

At bukker der sælger fødevarer, tankstationer og at apoteker fik lov til at holde åbent giver mening, men ikke resten af de tiltag der blev truffet, hvor det lyder til at nogen åbenbart har sovet i timen.

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Nej der har du en point Persen M.

Omdømme 4
Badge +1

Ret dine oplysninger eller skift adgangskode. Det eneste jeg vil udskifte er det gamle til det nye mobilnummer. Hvorfor kan der ikke rettes på det? Når der trykkes på gem. Modtager denne beskrivelse. Det var ikke muligt at gemme dine oplysninger. Kontroller, at de er korrekte og prøv igen. Personlige data. Har på fornemmelsen, at der er lukket ned med begrundelsen. COVID-19? Inden påsken stod der, at man havde mulighed for at ringe til klokken. 13.00. Dette står der ikke beskrevet mere. Tror mere på, at power først åbner op for telefon efter, at COVID-19 er overstået efter myndighedernes godkendelse?

Omdømme 7
Badge +3

Jeg var nede ved Power i Esbjerg før Påske, men de havde lukket i butikken, er der mon åbnet nu i hele landet?

Omdømme 4
Badge +1

Jeg var nede ved Power i Esbjerg før Påske, men de havde lukket i butikken, er der mon åbnet nu i hele landet?

Efter deres egen hjemmeside, så skulle der være åben på forkellige tidspunkter efter påsken. Alligevel undre det mig, at der stadig ikke kan kontaktes power på deres telefon?

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile:

Ja og de skriver ellers Alle vores butikker med undtagelse af på Frederiksberg er åbne.

Jorn - Hansen 

Besvar