Spørgsmål

Jeg tvivler stærkt på, at YouSee har forbedret sig?

Omdømme 3
Badge
Har lige kontaktet dem, så alligevel modtage denne besked: Du er nu nummer 23 i køen! Hvem har råd til dette? Medmindre, at man har råd til/fri tale? Tro mig. Når regningen skal betales hos YouSee, så er der styr på det. De har styr på brugernes regning . Bortset lige fra: Hvis brugeren har ret, så kniber det hos YouSee? Hvorfor ikke ansætte flere medarbejder hos YouSee?
Jeg overvejer kraftigt, at opsige mit abonnement hos: YouSee, så jeg får mit abonnement hos: Waoo! Istedet ;)

2 Kommentarer

Omdømme 3
De har ikke forbedret sig, men til gengæld stiger de igen i pris, på stort set alle produkter
Idag ventede jeg i over 50 minutter på at komme til at tale med dem pr. telefon, og det for at rette et problem de selv var skyld i.
Og i aftes ventede jeg over 30 minutter på at komme til at tale med dem, og det for at rette et problem de selv var skyld i.
I tirsdags (tror jeg det var), brugte jeg over 25 minutter på at få løst et problem YouSee havde skabt!
YouSee bliver værre og værre. Har faktisk altid været tilfreds, men det sidste års tid er det bare gået ned ad bakke.
At gå over til Waoo er heller ikke løsningen, deres TV pakker er for dyre, og deres TV Bokse er også for dyr. Så jeg har ikke mange alternativer tilbage. Jo streaming er løsningen når jeg finder ud af hvordan og undersøger D-Play m.v....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)