Spørgsmål

Jeg søger en god leverandør

Efter næsten tre måneders forløb er det ikke lykkedes at få Yousee til at få tv på min mobil og musik på pc-eren til at virke. I bestræbelserne på at fikse dette er mit tv på pc-eren nu også væk.
Ved mine henvendelser til Yousee har jeg mødt enkelte kompetente medarbejdere, men desværre også det stik modsatte. Ligefra at forklare at min aftale slet ikke omfattede de manglende signaler til at love at ringe tilbage.
Nu er jeg så igang (igen) med at vente på at Yousee, i løbet af ti arbejdsdage, finder ud af "noget".
Er der i kredsen en der kender en kompetent medarbejder, der vil og kan hjælpe en kunde.
Peter 8600:@
PS. Jeg undre mig meget over, hvordan jeg skal tage musik og tv med i sommerhuset, når det ikke virker på en Youse-server herhjemme

8 Kommentarer

Desværre ikke!
Dette er et brugerforum, hvilket der står i dette opslag.. :-(
https://forum.yousee.dk/velkommen-6/velkommen-til-yousee-forum-9230
Omdømme 5
Badge +3
majah skrev:

Desværre ikke!
Dette er et brugerforum, hvilket der står i dette opslag.. :-(
https://forum.yousee.dk/velkommen-6/velkommen-til-yousee-forum-9230

Det kunne jo være, at der var en her inde, der kendte til en kompetent medarbejder. Dem er der heldigvis nogle enkelte af hos YouSee. Selvom de fleste ikke ved ret meget, desværre !
I øvrigt så forstår jeg ikke, hvad din sure smiley, skal være godt for ? Folk spørger jo, fordi de har problemer !!
Mvh.
Smiley= er ked af at jeg ikke kender en der kan hjælpe.

Smilyerne er så små at jeg næsten ikke kan se forskæld på dem..
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har sendt dit indlæg videre til support her i forum.
joern skrev:

Hvad er det for en support du sender videre til? :-O
Vil det sige at når bare kunderne er vrede nok, så er der hjælp at hente her i forum?
Omdømme 7
Badge +7
majah skrev:

joern skrev:

Hvad er det for en support du sender videre til? :-O
Vil det sige at når bare kunderne er vrede nok, så er der hjælp at hente her i forum?

Alle kan vel sende en PM til en YouSee medarbejder her i forum.
Omdømme 1
Badge
Hej Peter fra 8600

Jeg er ked af at læse, at du oplever problemer med dit login til YouSee TV & Film samt Musik.

Jeg vil anbefale dig, at du kontakter os direkte, da vi er nødt til at kunne undersøge det nærmere herindefra, for at kunne finde en løsning.

Du finder vores kontaktoplysninger her.

Katrine, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +7
Hej Peter fra 8600

Det svar, du har fået fra YouSee, var ikke et svar, jeg i min vildeste fantasi havde troet, du ville få. Så havde jeg ikke sendt en PM til Kathrine.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)