jeg kan ikke sende og modtage mail.

jeg kan ikke sende og modtage mail fra windows live mail, den skriver følgende:

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Hotmail

Serverfejl: 3219
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x8DE00005

hvad skal jeg gøre for at få den til at virke igen (e-mail kontoen er ret vigtig, da jeg bruger den til arbejdsmæssige årsager).

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints majah har modtaget fra andre medlemmer.

Microsoft har meddelet at det på et tidspunkt ikke længere vil være muligt at opsætte en hotmailkonto i deres mailklient Windows live mail.  Måske er det derfor det ikke virker. 

Fundet en side. Beklager den er på engels. 

På et tidspunk virkede det heller ikke i min WLM. Jeg gemte mine mails på min pc. afinstalrede kontoen og indstalerede kontoen som imap, og så virkede det igen.  

Hvis du kun har hotmailkontoen i din wlm, så kunne du overvejre kun at tilgå hotmalen via din browser. http://www.msn.com/da-dk/?ocid=iehp eller oprette kontoen i windows10 appen "Mail"  hvis du har styresystem win10?

Du kunne forsøge at reparere din WLM ved at gå ind i tilføj / fjern programmer.  Højreklik på windows-essential > reparer.  (husk at gemme vigtige mails, før du prøver dette)

jeg har 3 stk hotmail og det er kun den ene som ikke virker (og den er ret vigtigt) jeg har aldrig haft problemer med dem.

jeg har prøvet at afinstilerre kontoen og oprettet den igen og det hjalp ikke noget.

jeg har også prøvet at windows-essential > reparer og det hjalp heller ike noget.

Omdømme 3

Jeg viste ikke at Microsoft tillader at have tre hotmailkontoer. Derfor kan jeg ikke hjælpe yderligere. Hvis arbejdshotmalen er oprettet af det firma du er ansat i, må du kunne få hjælp af din arbejdsgiver.
der er ikke nogen begrænsninger på hvor mange hotmail kontoer du kan have.

arbejdshotmailen er ikke oprettet igennem mit arbejde, men er min private hotmail.

hvad mener du med følgende: derfor kan jeg ikke hjælpe ydligere (du har overhoved ikke hjulpet med noget, men kun kommenteret).

Omdømme 3

I dit første opslag skrev du ikke hvad du havde prøvet. Derfor blev jeg nød til at gætte mig frem til hvad du kunne gøre for at løse problemet.

Derfor foreslog jeg en reparation af windows-essential og evt. at afinstalrede kontoen og indstalerede kontoen som imap. samt gav en en information om hvad Microsoft har udmeldt om deres hotmail.
Det er i min verden en hjælp til selvhjælp, for at finde ud af hvad der kan være i vejen, og da jeg ikke har lyst til at gætte på mere, hvad du eventuelt også kan have prøvet, stopper jeg her.

:@

Håber du får løst dit problem. :D

jeg har valgt at slette min konto permenent, da jeg ikke kan finde en løsning på problemet.

jeg siger mange tak for at du gad og give dig tid til at komme med nigle forslag til en løsning

:D

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej.

Hotmail hedder nu Microsoft Outlook.com Mail, og indgår i en Microsoft-konto, som man måske får brug for at oprette hvis man har Windows 8 eller 10 på PC. Microsoft er i gang med at omstille sine konti for mail, personer, kalender o.s.v., og de har oplyst, at efter omstillingen kan man ikke længere anvende Windows Live Mail til at synkronisere med Outlook.com Mail (Hotmail).

Man kan i stedet for bruge den mailapp, der følger med Windows 10, eller man kan installere Microsoft Office Outlook, eventuelt ved at abonnere på Microsoft Office 365.

Lige som hos YouSee kan man oprette flere aliaser til sin mailkonto, dog med begrænsninger i både antal og hvor mange gange på et år man kan oprette nye aliaser. Men man kan sagtens oprette mange Microsoft-konti, således at mailboksene er helt adskilt fra hinanden. F.eks. kan hver person i en husstand have sin egen Microsoft-konto.

Man kan logge på Windows med sin Microsoft-konto, så man samtidig har adgang til sine data hos Microsoft. Er der flere brugere med hver sin profil på PC'en er det temmelig nødvendigt at hver bruger har sin egen Microsoft-konto.

Angående Microsoft Essentials, så skal man nok ikke satse for meget på dette, da jeg mener at have set et dette program snart vil udgå.

Omdømme 3

En side mere med info, desværre igen på engelsk.

Der er så mange som har windows live mail, som ikke virker og det fordi Microsoft har valgt at lukke for, disse styresystemer som er Xp - vista - windows 7 - windows 8 + 8,i , og hvis man vil kunne man jo prøve om man kunne skifte til outlook mail, det har også været oplyst fra Microsoft side at det ville være en god ide at skifte, fra windows live mail til outlook mail da man ikke ville få sikkerheds opdatering der til fremover, det er hvad jeg har læst mig frem til herom det ovenstående , men inden man skifter var det måske en god ide at skrive jeres kontakt personer ned så man kan tilføje dem i den nye mail, venlig hilsen HC 21 :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)