irritationsmoment... | YouSee Community
Spørgsmål

irritationsmoment...

Omdømme 2
Badge
Er det bare mig? Eller kan der ikke gøres noget ved denne "pop-up", som komme ligeså snart, man ikke foretager sig noget på yousee.dk? Det vil sige den kommer når man bare læser et eller andet - fx et indlæg, eller hvad det nu måtte være.

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +4
Hej i tråden,

Det lyder mystisk at den fremkommer så ofte hos dig. Er din browser sat til at nulstille indstillinger/fjerne midlertidige filer når du forlader en hjemmeside? Ellers bør den "huske" at du har ønsket/ikke ønsket at deltage.

Vh
Nikolaj
Omdømme 2
Badge
Den er i det mindste bedre udformet end deres "må vi kontakte dig"-phishingboks. Her er nej tak-knappen gemt væk som et lille kryds oppe i hjørnet.

Den har jeg så ikke fået endnu... Lav lige en "skærmskud" af den, så jeg kan se, hvordan den ser ud.
Omdømme 2
Badge
Den kommer ind i mellem, det sker dog ikke så ofte, vel nok en gang om ugen, så det er ikke så galt.

Den komme, når man er en eller anden side her på YouSee, og ligeså snart, man ikke foretager sig noget med mus eller tastatur. Når jeg så klikker Nej tak, så kommer den ikke mere for denne gang, jeg er her.

Bevæger jeg mig ud på andre sites, og vender tilbage - så vender den OGSÅ troligt tilbage.
Omdømme 2
Badge
Er det bare mig? Eller kan der ikke gøres noget ved denne "pop-up", som komme ligeså snart, man ikke foretager sig noget på yousee.dk? Det vil sige den kommer når man bare læser et eller andet - fx et indlæg, eller hvad det nu måtte være.

Hvad har du da gjort for at undgå den?
Den er i det mindste bedre udformet end deres "må vi kontakte dig"-phishingboks. Her er nej tak-knappen gemt væk som et lille kryds oppe i hjørnet.
Omdømme 7
Badge +7
Den kommer ind i mellem, det sker dog ikke så ofte, vel nok en gang om ugen, så det er ikke så galt.
Omdømme 7
Badge +7
Tror ikke, at jeg har fået den endnu. Prøv at sige "Nej tak". Det kan være der sættes et kryds et sted med du ikke vil deltage, så der ikke spørges igen. Jeg oplever til gengæld på "Mit YouSee", at der spørges om de må sætte mig til at modtage markedsføring 😞

Besvar