Svar

Internet/tv

Hvorfor kan man ikke få internet uden at man skal havde en tv pakke, når man bor i et boligselvskab, jeg mener der er kommet en ny lov der siger noget andet, mit boligselvskab siger at de ikke har nogen aftale  med jer der siger at det ikke kan lade sig gøre, de siger også at kabelnettet er jeres, og de har intet med det at gøre.

Kåber på et svar jeg kan bruge.

Venlig Hilsen .

Ove Rasmussen,

icon

Bedste svar af lordfynbo 15 april 2020, 09:27

Prøv at høre youSee kundeservice 70704040. eller på dere FB Side. https://www.facebook.com/youseedanmark/

Der er i udgangspunktet intet krav om tv-pakke hverken ved YouSee eller de nye udbydere. Generelt siger lovgivningen, at du ikke må tvinges til at have tv-pakke – heller ikke som forudsætning for at få bredbånd. Til gengæld må du godt tvinges til at have bredbånd.@

youSee ved mere om hvilken aftale. der er indgået mellem dit Boligselskab og youSee.  

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Prøv at høre youSee kundeservice 70704040. eller på dere FB Side. https://www.facebook.com/youseedanmark/

Der er i udgangspunktet intet krav om tv-pakke hverken ved YouSee eller de nye udbydere. Generelt siger lovgivningen, at du ikke må tvinges til at have tv-pakke – heller ikke som forudsætning for at få bredbånd. Til gengæld må du godt tvinges til at have bredbånd.@

youSee ved mere om hvilken aftale. der er indgået mellem dit Boligselskab og youSee.  

Jeg har et samsung smart TV

Mit problem er at jeg ikke kan få netværket til at virke på mit TV længere. Det har virket helt fint før, men det vil slet ikke snakke med routeren nu, skønt det står som fuld styrke i indstillingerne, 
Jeg har forsøgt at genstarte den

Omdømme 7
Badge +7

Der er tilsyneladende kommet en opdatering til din router som konflikter med dit TV. Du må ind og skrue på routerens wifi. Hvilken router har du? Hvilken frekvens bruger du? (2,4 eller 5 GHz) 

hejsa...Skrue på routerens wifi, og hvor gør jeg så det?...jeg har en F@st 3890CV3 jeg har både 2,4 & 5 Ghz

Omdømme 7
Badge +7

Du logger ind på router. Prøv f.eks. at sætte kanal bredde ned. 

Omdømme 7
Badge +7

Bruger dit TV 2,4 eller 5GHz wifi? 

Omdømme 7
Badge +7

Hej  @Robertd 

Hvis du har YouSee Bredbånd, så kan denne guide hjælpe:
https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/skift-kanal

I stedet for at starte optimering, så tryk på “Rediger”. Så kan skifte kanal på modemmet. 

God dag.

Hej Kasper..den har jeg prøvet, det virker ikke :(

Du logger ind på router. Prøv f.eks. at sætte kanal bredde ned. 

Hvor gør jeg det????

Omdømme 7
Badge +7

Du åbner en browser og går ind på adressen 192.168.0.1. Brugernavn og password står på en label i bunden af routeren. 

Omdømme 7
Badge +7

Jeg kan desværre ikke guide dig i din 3890, da jeg ikke har den mere. 

Omdømme 7
Badge +7

Ved at sætte kanal bredden (hastigheden) ned opnår man større kompabilitet. Vi var nødt til at køre med kanal bredden 40 på 5GHz, da vi havde en 3890 router. 

Besvar