Spørgsmål

internet i kolonihave

Hej, jeg bor for øjeblikket i min kolonihave i haveforeningen Marienlyst ved Skejby Aarhus. Der er telefonstik i huset. Kan der køres internet gennem telefonstikket eller findes der en anden/bedre løsning? Jeg har i forvejen på min hjemme adresse, Bredbånd, Tv pakke og Mobil hos jer. Mvh Poul

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Så kan der jo kun bruges telefonen som Hotspot, Hvis der er et You See abonnement, så er der fri Data hele sommeren frem til udgangen af September.

Hejsa

vi har en have i haveforeningen xxxxxxxxxxxxxxx og det ligger op til  Tyskland så det er svært at få forbindelse er der noget at gøre ved det der er ikke strøm dernede

mvh Charlotte

/Redigeret af Kasper: Slørret adresse

Omdømme 7
Badge +7

Muligheden for Internet er telefonstikket og mobilt bredbånd. Man kan kombinere de to kaldet hybrid bredbånd for at få højere hastighed. Så vidt jeg husker kan mobilt bredbånd sættes på pause, når man ikke bruger det. Det kunne være aktuelt, hvis du f.eks. ikke bruger kolonihaven om vinteren. 

Omdømme 7
Badge +8

Det kommer lidt an på hvilket TV du har. Du bør kunne se TV fra YouSee via din mobil. Billedet fra din mobil overføres så til TV’et.

Besvar