Svar

Ingrn IP telefonfobindelse trods internettet virker

Hejsa.

Min telefon dutter fejl selvom mit internet kører perfekt. Jeg har IP telefoni, fået ny router som er indstalleret og internettet virker på computeren.

Routeren er nulstillet og slukket flere gange uden det har virket. 
Nogen ideer til hvad jeg kan gøre🙏

icon

Bedste svar af Radiomanden 10 februar 2021, 20:18

Hvad er status på telefon dioden.? Hvordan lyser den.?

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvad er status på telefon dioden.? Hvordan lyser den.?

Den lyser når jeg tar telefonen men ellers ikke

Omdømme 7
Badge +8

Den skal lyse hele tiden. Mit moden lyser på telefon hele tiden.

Hvis den ikke virker kan du prøve at tage telefon fra dit modem.

Er temmelig teknisk dum, men hvad gør jeg så med telefonen. Den kan vel kun sættes til modem ikke??

Omdømme 7
Badge +7

Ja, det kan den kun. Der kan så være en fejl hvis det ikke kører som det skal. i så fald kontakt teknisk support. 8:00 - 18:00

Omdømme 7
Badge +8

Du skal prøve at tage telefonstikket ud af dit modem. Efterfølgende, skal du slukke og efter kort tid tænde dit modem igen. Prøv så at sætte stikket i igen -  først efter modem er færdig med at genindlæse.

Omdømme 7
Badge +7

Det undlod jeg at skrive, da det tyede på at det var gjort.

PT siger telefonen at den  ikke er sat op til telefoni via homebox og jeg skal tage kontakt til mit teleselskab for at løse problemet. Det har jeg så prøvet siden kl 8.30 i morges uden at blive hjulpet, så derfor prøver jeg lykken her.

Jeg havde telefonstikket i da jeg slukkede og genstartede, men kan lige prøve at tá den ud som du skriver og se om det gør nogen forskel.

Omdømme 7
Badge +7

Der er ikke noget vi kan “skrue” på, det kan kun You See. Så er det noget i Backend der skal ordnes, så er det You See.

Og det har så været op ad bakke med hjælp fra dem i dag😕 Håber det lykkedes i morgen. Tak fordi i kikkede på det👍🏻

Besvar