Svar

Ingen mulighed for radio igennem Yousee pr. 1. Januar?

Hej

Jeg lytter til radio igennem min yousee tv-boks. Som jeg forstår udmeldingen vedr. prisstigninger osv. vil den mulighed forsvinde 1. Januar
Vil det være muligt at høre radio igennem yousee musik app? Eller forsvinder alt radio fra yousee?

icon

Bedste svar af Kasper 8 oktober 2020, 14:40

Hej @JENOBU 

Radio forsvinder fra tv-platformen, men vi forhandler om at kunne bibeholde dem i YouSee Musik appen:relaxed:

Se original

7 Kommentarer

De nedlægger kun den dvb-c-baserede radio (“radio gennem fjernsynet”). Internetradioen via deres musiktjeneste piller de ikke ved.

Yousee siger, at de lukker radioen for at holde prisen nede. Man kan så spekulere i om det er hele årsagen. DVB-C-signalet er jo en døende race… Et eller andet sted skal de jo starte nedlukningen. :slight_smile:

De nedlægger kun den dvb-c-baserede radio (“radio gennem fjernsynet”). Internetradioen via deres musiktjeneste piller de ikke ved.

Yousee boksen er tilsluttet internettet, så muligheden for at høre radio på den måde forsvinder måske ikke?

Jeg har ikke selv boksen, men den modtager vist kun radio via dvb-c. Dvs. boksen, som den er nu, vil ikke kunne afspille radio.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @JENOBU 

Radio forsvinder fra tv-platformen, men vi forhandler om at kunne bibeholde dem i YouSee Musik appen:relaxed:

Det handler vel ikke om det samme? Det er kun DR-kanaler, og det er blot links til DRs egen streamingserver.

Omdømme 6
Badge +5

Hej @JENOBU 

:slight_smile: Ja hvis det blev bevaret” forsæt, I Musik appen var det jo ganske fint.

Ellers går det vel nok alligevel.  

Besvar