Jeg snakket med jer for lidt ovre en uge siden , og aftalte jeg skulle skrive en mail til Mikkel .. xxxxx@tdc.dk også ville han ringe til mig med der sker ikke en pind og min tålmodighed med jer er ved at høre op ...så hvis jeg heller ikke høre noget her så flytte jeg til et andet selskab .... Hilsen Nina
Redigeret af Kasper d. 17/10-16: Redigeret mailadresse ud.
Der vil måske komme et svar fra You See her, men det er et brugerforum, derved er det brugere der skriver til brugere, og svarer brugere, ikke You See, kun ind imellem.
Forstår godt din frustration, men du skriver i et kunde-til-kunde-forum. Yousee deltager meget sjældent her, og vi kunder kan måske ikke hjælpe dig. Du kan få Yousee i tale på 70 70 40 40 eller Facebook eller en mail fra yousee.dk
Yousee har måske noteret jeres aftale på dit kundenummer, så der hurtigt kan findes en anden, når nu "Mikkel" ikke vil svare.
Yousee har måske noteret jeres aftale på dit kundenummer, så der hurtigt kan findes en anden, når nu "Mikkel" ikke vil svare.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.