I mister mig som kunde.... | YouSee Community
Spørgsmål

I mister mig som kunde....

Omdømme 1
Det kunne nok ikke bekymre jer mindre, men eftersom at I har valgt at fremstå som politisk ultra røde ifm den hetz, som nogle (læs to) Enhedsliste-repræsentanter har valgt at starte mod DKA, så vælger jeg også, at boycotte YouSee og fravælge mit abonnement hos jer !

Opsigelse følger imorgen !

Politik og telefoni har INTET med hinanden at gøre !

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kunne nok ikke bekymre jer mindre, men eftersom at I har valgt at fremstå som politisk ultra røde ifm den hetz, som nogle (læs to) Enhedsliste-repræsentanter har valgt at starte mod DKA, så vælger jeg også, at boycotte YouSee og fravælge mit abonnement hos jer !

Opsigelse følger imorgen !

Politik og telefoni har INTET med hinanden at gøre !

Jeg synes du glemmer, at danske politiker ofte blander sig i TV, Internet og telefoni.
Hvad vil du gøre hos alle de firmaer/selskaber, som også har lagt DKA på is?
Håber du bliver glad uden YouSee, men med DKA.
Omdømme 1
Ved, at jeg bliver glad uden YouSee !

Men at et teleselskab går ind og støtter, at ytringsfriheden skal knægtes på dén måde, DÉT er sq ikke iorden !

At de vil være med til, at befolkningen ikke må høre noget kritiskt om islam og om al den kriminalitet, der foregår i DK forsaget af indvandrere og efterkommere af indvandrere ! Det er bare ikke OK !

De almindelige aviser, både på nettet og IRL, fortier oftest fakta og prøver at lulle danskerne ind i, at alt er åh så godt i lille Dannevang....

Så en blog, som DKA har i allerhøjeste grad grund til at eksistere, også selvom den ikke er politisk korrekt !

Det kaldes ytringsfrihed, Jørn.....

Og den skal ikke fjernes, bare fordi ultra røde aktivister er imod kritik af islam !

Og stadig : at YouSee hopper med på den hipe/hetz, er forkasteligt og har intet med telefoni at gøre !

Og ja, jeg er en del af den modboycot, som er startet og jeg har opsagt en del abonnementer de sidste par dage.

Og ja, igen : det er forfærdeligt, at der findes "mennesker", som mig, der kan finde på at opponere imod knægtelse af ytringsfriheden, men vi findes og vi er faktisk mange !

Hilsen Linda, der stadig er forh. YouSee-kunde 😉
Omdømme 7
Badge +7
Ved, at jeg bliver glad uden YouSee !

Men at et teleselskab går ind og støtter, at ytringsfriheden skal knægtes på dén måde, DÉT er sq ikke iorden !

At de vil være med til, at befolkningen ikke må høre noget kritiskt om islam og om al den kriminalitet, der foregår i DK forsaget af indvandrere og efterkommere af indvandrere ! Det er bare ikke OK !

De almindelige aviser, både på nettet og IRL, fortier oftest fakta og prøver at lulle danskerne ind i, at alt er åh så godt i lille Dannevang....

Så en blog, som DKA har i allerhøjeste grad grund til at eksistere, også selvom den ikke er politisk korrekt !

Det kaldes ytringsfrihed, Jørn.....

Og den skal ikke fjernes, bare fordi ultra røde aktivister er imod kritik af islam !

Og stadig : at YouSee hopper med på den hipe/hetz, er forkasteligt og har intet med telefoni at gøre !

Og ja, jeg er en del af den modboycot, som er startet og jeg har opsagt en del abonnementer de sidste par dage.

Og ja, igen : det er forfærdeligt, at der findes "mennesker", som mig, der kan finde på at opponere imod knægtelse af ytringsfriheden, men vi findes og vi er faktisk mange !

Hilsen Linda, der stadig er forh. YouSee-kunde ;)

Det er mærkeligt at forestille sig, at du skulle være forhenværende kunde. Så ville du jo ikke have adgang til at skrive i forum.
For min skyld må DKA skrive, hvad de vil og YouSee må annoncere, hvor de vil.
Man skal de ikke længere end at fagforeninger og virksomheder støtter direkte eller indirekte forskellige partier med økonomisk støtte. Er det også afgørende for dine valg?
Omdømme 1
Hej igen-igen, Jørn.

Det var ikke længe, du trak dig ;)

Da du også kommenterede på mit opslag om, at jeg ville opsige mit abon. i forgårs, så vil du vide, at der stod, at abon. ville blive opsagt igår...... og da der er en måneds opsigelse, vil jeg, (desværre ?), være at finde på YouSee's sider lidt endnu....

Mht fagforeninger, så har man muligheden for, at fravælge støtte til div. partier i sit kontingent...

Mange ting har i øvrigt indflydelse på de valg, jeg træffer i min hverdag, også mht virksomheder; hvor jeg vælger at lægge mine penge og hvor jeg fravælger at lægge mine penge !

Og jeg vil stadig mod-boycotte f.eks YouSee !
De skal stadig ikke blande politik og televirksomhed sammen !

Hvis alle, som jeg, havde en indgående viden om ideologien Islam : 6 års studier om emnet, så ville de ikke være så medløbende i denne sag !

Det har de valgt.....pga uvidenhed, må man formode ?!

Og endnu en gang god dag til dig :)

Hilsen Linda, som ER forh. YouSee kunde
Omdømme 7
Badge +7
Hej igen-igen, Jørn.

Det var ikke længe, du trak dig ;)

Da du også kommenterede på mit opslag om, at jeg ville opsige mit abon. i forgårs, så vil du vide, at der stod, at abon. ville blive opsagt igår...... og da der er en måneds opsigelse, vil jeg, (desværre ?), være at finde på YouSee's sider lidt endnu....

Mht fagforeninger, så har man muligheden for, at fravælge støtte til div. partier i sit kontingent...

Mange ting har i øvrigt indflydelse på de valg, jeg træffer i min hverdag, også mht virksomheder; hvor jeg vælger at lægge mine penge og hvor jeg fravælger at lægge mine penge !

Og jeg vil stadig mod-boycotte f.eks YouSee !
De skal stadig ikke blande politik og televirksomhed sammen !

Hvis alle, som jeg, havde en indgående viden om ideologien Islam : 6 års studier om emnet, så ville de ikke være så medløbende i denne sag !

Det har de valgt.....pga uvidenhed, må man formode ?!

Og endnu en gang god dag til dig :)

Hilsen Linda, som ER forh. YouSee kunde

Har ikke forståelses for, at du til stadighed skriver forhenværende kunde, når du nu skriver, at du stadig er kunde. Enten er man det eller andet - uanset opsigelsesperiode.
Jeg er ikke medløbende og tager mine valg efter nogle andre kriterier. Skulle jeg gå efter, hvilke politiske opfattelser de støtter, vil et studie på 6 år ikke være nok.
Du har ret I, at man skal five tilladelse til støtte af partier i fagforeninger, men gælder det også LO og andre?
Danske Bank (er selv tilfreds kunde) og andre, skal jo heller ikke spørge aktionærerne om de på støtte det ene eller andet parti.
Vil da godt lige tilføje, at det var fra din anden tråd, at jeg sluttede.

Besvar