Hvorfor er Yousee.dk så utrolig dårlig på windows / internet explorer 10/11 ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 766 kommentarer
Mange steder på deres hjemmeside fungerer funktioner ikke, og sider fejler .

Gang på gang skriver kunder, at de ikke kan sende beskeder, tilmelde tjenester og meget andet, men det kan de så godt i chrome f.eks. 

6 Kommentarer

Hej Jeg gætter på det har noget med opbygningen med websiden af gøre, men det er jo næsten umulig at svare på dit spørgsmål, når du ikke skriver spesifikt hvad der er galt. 

Jeg synes det er en rigtig god tråd du har oprettet, så skal vi ikke hjælpe Yousee's programører med at fortælle hvad konkredt der er galt på hvilke sider.  Jeg er da ret sikker på at yousee godt vil have konstruktiv kritik.

1)  Jeg synes  at yousee-Forum er alt for hurtig til at smide  folk ud ved inaktivitet.  :(

Forum team - i behøver ikke svare mig, bare lige i har problemet med til et af jeres møder. :D

Har du observeret  noget  konkredt, mich - på yousees andre sider eller på forumsiden?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
MajaH

Læser du aldrig yousee facebook, så ville du se næsten hver eneste dag, kunder der har problemer

Joern har også nævnt problemer med at logge sig på dette forum i ie, men ikke chrome

Listen kunne blive alen lang :-) 

I Chrome vs Explorer-tråden nævnes to helt specifikke ting vedr. defekter. Bl.a. at der simpelthen mangler noget af htmlsiden, når knapperne ikke virker.

Jep - det læser jeg - men problemet med FB er, at de problemer forsvinder  hurtigtig ned af siden. Fordelen ved dette forum er jo, at det hele kunne blive mere overskueligt.  Lur mig om ikke programørerne på en eller anden måde får af vide,  hvis vi oplever fejl og skriver om dem. 

Åh ja  - det er rigtigt -  der havde jeg også problemer, men HVIS yousee  helt nøjagtig viste havde der er galt, tror du så ikke de havde rettet det for længe siden.   Jeg holder stadig på, at det er bedre at være konstruktiv i sin kritiv.   :8

(Sætter lige et link til den tråd som Mich omtaler,  så den ikke forsvinder.

http://forum.yousee.dk/t5/Pausesk%C3%A6rmen/Chrome-Explorer/m-p/77#U77  ;)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvorfor ikke bare bruge den tråd, der er oprettet om emnet, hvoe YouSee har svaret. http://forum.yousee.dk/t5/Pausesk%C3%A6rmen/Chrome-Explorer/td-p/77/jump-to/first-unread-message

Rigitg - og det er godt nok nogle lange overskrifter!
Mange ord forsvinder i oversigten af tråde. :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P