Hvorfor kan man ikke sortere og få indlæg fra nyeste til ældste indlæg ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 764 kommentarer
http://forum.yousee.dk/t5/forums/recentpostspage/post-type/thread

11 Kommentarer

Hej

Det må være fordi boxen viser Seneste tråde, og ikke seneste indlæg.

Jeg giver dig ret i, at for dem . svarer på tråde, ville  "Seneste indlæg" give et bedre overblik. (Lige den der med "Seneste indlæg"  har jeg og andre, svanet i tdc forum. )

Men for brugere der leder efter svar, er det måske tråde de leder efter. 

Det kunne måske være en ide at  brugere der ønsker en ekstra box på forsiden med seneste tindlæg, selv kunn aktivere den, eller måske få den tildelt. ?? 

Omdømme 2

Badge

majah skrev:
Hej

Det må være fordi boxen viser Seneste tråde, og ikke seneste indlæg.

Jeg giver dig ret i, at for dem . svarer på tråde, ville  "Seneste indlæg" give et bedre overblik. (Lige den der med "Seneste indlæg"  har jeg og andre, svanet i tdc forum. )

Men for brugere der leder efter svar, er det måske tråde de leder efter. 

Det kunne måske være en ide at  brugere der ønsker en ekstra box på forsiden med seneste tindlæg, selv kunn aktivere den, eller måske få den tildelt. ?? 

Desværre glimrer Yousee ved deres fravær

Men mange ville nok kunne føælge med i de seneste indlæg i ALLE tråde

mich skrev:

Desværre glimrer Yousee ved deres fravær

Men mange ville nok kunne føælge med i de seneste indlæg i ALLE tråde

Kan fortælle at yousee ikke glimrer med deres fravær.

De læser vores ønsker!  :D  Så mon ikke der sker noget på et tidspunkt. :D

Jeg mangler i hvertfald den mulighed, og hvis jeg husker rigtigt, var der flere brugere der manglede den mulighed  i gamle forum. 

Omdømme 2

Badge
Der er en knap der hedder "HURTIGT svar", den bruger jeg nu. Her kunne man skrive, "forslaget/muligheden er sendt videre" Det gør man inde på facebook, så kan man også her
Hvor bliver det gamle forum egentlig af? Skulle det ikke ligge som en læs-kun udgave, til at slå gamle indlæg op i? Det ligger da oså stadigvæk på den gamle ip.

mich skrev:
Der er en knap der hedder "HURTIGT svar", den bruger jeg nu. Her kunne man skrive, "forslaget/muligheden er sendt videre" Det gør man inde på facebook, så kan man også her

Jo mich det kunne de, men du kan ikke sammenlige Facebook og Yousee forum -

Det er to forskellige tilbud.  Et hvor vi kan søge hjælp hos hinanden og et hvor man kan søge hjælp hos Yousee. Jeg er sikker på at dette nok skal blive et rigtig godt forum. Bare vendt et år, så vil du give mig ret.

Super du har fundet hurtig knappen - Den er genial. Desværre kan den ikke lave smilyes, men så må man jo nøjes med sadan en her :-)

Omdømme 2

Badge
Men hvis brugerne ikke får tilbagemelding om at man ser på det, så forsvinder de igen, ligesom de gjorde på det gamle forum

Forum teamet har ikke sagt at de IKKE vil hjælpe. De har blot sagt at der ikke er mandskab på forum i alle de timer der er mandskab på Facebook. Det er ikke noget forumteamet har bestemt, men sådan er det nu.

TDC - Forum har kørt med det koncept i fire år, og hold da op hvor er der mange dygtige og søde brugere der.  Det er og kommer der også her, mich  Og derfor gælder det om at vi gamle rotter her i starten forsøger at være positive og vise alle de nye der kommer til, at vi kunder faktisk ligger inde med en stor viden på mange områder at og nye der kommer til også er uundværlige for vores fristed,  her i youses forum. 

Bare det at kunne hjælpe med at finde EEN bestemt webside, kan for en anden kunde betyde en kæmpe hjælp og langt de fleste der får hjælp  af andre kunder er også meget glade og taknemmelige.  

Alle kan ikke alt - men alle kan lidt og det kan også hjælpe andre.  

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kan du da i hvert fald - lige her :D

Det tror jeg ikke, du har ret i. :-) - Mich spørger efter nyste indlæg i boxen for seneste tråde på forsiden af forum og det er kun forrumteamet der kan rette indstillinger i den boks, til at vise seneste indlæg..

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hovsa, det kan jeg da godt se. Det gik lidt for hurtigt, beklager!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)