Mange steder på deres hjemmeside fungerer funktioner ikke, og sider fejler .
Gang på gang skriver kunder, at de ikke kan sende beskeder, tilmelde tjenester og meget andet, men det kan de så godt i chrome f.eks.
Hej Jeg gætter på det har noget med opbygningen med websiden af gøre, men det er jo næsten umulig at svare på dit spørgsmål, når du ikke skriver spesifikt hvad der er galt.
Jeg synes det er en rigtig god tråd du har oprettet, så skal vi ikke hjælpe Yousee's programører med at fortælle hvad konkredt der er galt på hvilke sider. Jeg er da ret sikker på at yousee godt vil have konstruktiv kritik.
1) Jeg synes at yousee-Forum er alt for hurtig til at smide folk ud ved inaktivitet. :(
Forum team - i behøver ikke svare mig, bare lige i har problemet med til et af jeres møder. :D
Har du observeret noget konkredt, mich - på yousees andre sider eller på forumsiden?
Jeg synes det er en rigtig god tråd du har oprettet, så skal vi ikke hjælpe Yousee's programører med at fortælle hvad konkredt der er galt på hvilke sider. Jeg er da ret sikker på at yousee godt vil have konstruktiv kritik.
1) Jeg synes at yousee-Forum er alt for hurtig til at smide folk ud ved inaktivitet. :(
Forum team - i behøver ikke svare mig, bare lige i har problemet med til et af jeres møder. :D
Har du observeret noget konkredt, mich - på yousees andre sider eller på forumsiden?
MajaH
Læser du aldrig yousee facebook, så ville du se næsten hver eneste dag, kunder der har problemer
Joern har også nævnt problemer med at logge sig på dette forum i ie, men ikke chrome
Listen kunne blive alen lang :-)
Læser du aldrig yousee facebook, så ville du se næsten hver eneste dag, kunder der har problemer
Joern har også nævnt problemer med at logge sig på dette forum i ie, men ikke chrome
Listen kunne blive alen lang :-)
I Chrome vs Explorer-tråden nævnes to helt specifikke ting vedr. defekter. Bl.a. at der simpelthen mangler noget af htmlsiden, når knapperne ikke virker.
Jep - det læser jeg - men problemet med FB er, at de problemer forsvinder hurtigtig ned af siden. Fordelen ved dette forum er jo, at det hele kunne blive mere overskueligt. Lur mig om ikke programørerne på en eller anden måde får af vide, hvis vi oplever fejl og skriver om dem.
Åh ja - det er rigtigt - der havde jeg også problemer, men HVIS yousee helt nøjagtig viste havde der er galt, tror du så ikke de havde rettet det for længe siden. Jeg holder stadig på, at det er bedre at være konstruktiv i sin kritiv. :8
(Sætter lige et link til den tråd som Mich omtaler, så den ikke forsvinder.
http://forum.yousee.dk/t5/Pausesk%C3%A6rmen/Chrome-Explorer/m-p/77#U77 )
Åh ja - det er rigtigt - der havde jeg også problemer, men HVIS yousee helt nøjagtig viste havde der er galt, tror du så ikke de havde rettet det for længe siden. Jeg holder stadig på, at det er bedre at være konstruktiv i sin kritiv. :8
(Sætter lige et link til den tråd som Mich omtaler, så den ikke forsvinder.
http://forum.yousee.dk/t5/Pausesk%C3%A6rmen/Chrome-Explorer/m-p/77#U77 )
Hvorfor ikke bare bruge den tråd, der er oprettet om emnet, hvoe YouSee har svaret. http://forum.yousee.dk/t5/Pausesk%C3%A6rmen/Chrome-Explorer/td-p/77/jump-to/first-unread-message
Rigitg - og det er godt nok nogle lange overskrifter!
Mange ord forsvinder i oversigten af tråde. 😞
Mange ord forsvinder i oversigten af tråde. 😞
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.