Spørgsmål

Hvorfor er min Iphone 8

Omdømme 4
Badge +1

Stadig lydlys? Selvom, at den ikke er lydlys. Har kontrolleret, at der lyd når jeg ringer. Problemet er bare, at når andre ringer, så er den stadig uden lyd. Hvad skyldes dette?  Har heller ikke sat den på lydlys. Har desværre oplevet dette mange gange, så er der andre brugere der oplever det samme?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Har du tjekket alle lydindstillinger igennem? :relaxed: Alternativt kan du prøve at gendanne den til fabriksindstillinger (husk backup), og så starte den op uden din iCloud eller iTunes backup først og se om det gør en forskel. På den måde kan du måske få vished om, hvorvidt telefonen fejler noget eller om det er en indstilling i din telefon.

Håber du får det løst!

Omdømme 4
Badge +1

Hej Kasper

Alle lydindstillinger er tjekket, så fabriksindstillinger er også afprøvet. Kan det have noget at gøre med, at det skal justeres på forstyr mig ikke, knappen? Der, er der også noget med lyd, så kan dette have indflydele på lyden, når jeg bliver ringet op?

Omdømme 4
Badge +1

Opdatering. Efter, at jeg kontaktede apple support, så er lyden vendt tilbage på min IPhone 8, så jeg vurdere, at denne sag er løst 😉

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Tak for opdateringen - godt du fik det løst! 

Jeg er dog spændt på hvad løsningen på problemet var. Hvis løsningen fra Apple kan deles og hjælpe andre brugere, så er du meget velkommen til at poste løsningen her i tråden :relaxed:

Omdømme 4
Badge +1

Hej @Phoenix 73 

Tak for opdateringen - godt du fik det løst! 

Jeg er dog spændt på hvad løsningen på problemet var. Hvis løsningen fra Apple kan deles og hjælpe andre brugere, så er du meget velkommen til at poste løsningen her i tråden :relaxed:

Hej Kasper

Har en mistanke om, at jeg ubevidst har fået trykket på -lyd knappen. Holder min iphone i venstre hånd i samme side, som -og+knappen sidder. Efter samtalen med apple support, så blev lyden genetableret, så jeg må være dig og andre skyldig på manglende besvarelse. Erkender, at jeg aner ikke hvorledes der kom lyd efter samtalen. Måske, at jeg rørte+knappen 😉

Besvar