Hvorfor bliver Microsoft Edge ved med at fejle? | YouSee Community
Spørgsmål

Hvorfor bliver Microsoft Edge ved med at fejle?

Omdømme 4
Badge
Selvom, at jeg lige har opdateret til den nyeste version: 1903, så kan jeg stadig ikke klikke ind på e-mail. Windows 10. Hvorfor virker det kun på: google.dk? Og ikke på Microsoft Edge?

2 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +2
Bid i det sure æble og gå over til den meget populære Chrome browser.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg ved ikke hvorfor det ikke virker i Edge-browseren, men jeg prøver med mellemrum at opklare det. Man kan dog godt åbne YouSee webmail i Edge, men så skal man vælge HTML-versionen, der er dårligere og mangler funktioner i forhold til AJAX-versionen.

Så indtil videre er det bedste det, der ovenfor foreslås af Heksemor, nemlig at hente og installere browseren Google Chrome. Gøres den til standardbrowser i Windows 10 bliver det Chrome, der starter når der f.eks. klikkes på en internetgenvej.

I øvrige er der mere end YouSee webmail, der har problemer i Edge. Faktisk opstår der nogen gange sære fejl i YouSee Forum, hvor de nyeste indlæg mangler, og tidspunktet for de indlæg, der vises, kan være forkert, så et indlæg der er en uge gammelt, fremstår som et indlæg, der lige er lavet. Jeg har også oplevet en netbutik (med tøj) hvor man ikke kan få lov til at betale hvis man bruger Edge.

Besvar