Hvordan kan man holde på sine kunder?


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Stiller mig undrende overfor den tilbagevendende mangel på information om væsentlige fejl/ændringer i TDCs produkter.

Senest er der i dag fejl på TV, iflg. hjemmesiden i hele landet. 

Det er ikke noget teknisk problem at sende mail og sms til alle kunder, når det drejer sig om reklame for TDC - information om nye produkter osv.

Med de priser, det koster, skulle det være muligt at aflønne en begavet person, som kan udsende en sms, når problemet er konstateret og derefter endnu en, når problemet er løst.

Det ville give mange kunder mulighed for at bruge dagen til andet og meget bedre end at ringe til fejlmelding eller gentagne gange logge ind på en pc for at finde ud af, hvad der foregår. 

Det kan jo godt få mig til at bruge en dejlig sommerdag til at overveje, hvad jeg skal bruge mine i forvejen begrænsede økonomiske midler på.

1 Kommentar

Godt spørgsmål!!! Du skal bare ikke stille det til TDC, for de har INGEN anelse om hvordan man gør det.

Hvis jeg havde en gratis måned for hver gang der var bøvl med deres CRAP, betalte jeg aldrig en skid til TDC....

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)