Hvordan kan vi gøre det nemmere at være TDC-kunde?



Vis første besked

38 Kommentarer

Det er nemt nok

Gør det billigere med mere data for mor og søn :smileyhappy
Er generelt tilfreds med jeres kundeservice, har altid modtaget et venligt og høfligt svar når der skulle være noget galt eller bare spørgsmål.

Har dog kun været kunde hos er i lidt over 1 1/2 år, og med den ændring d. 1/1-16 tror jeg vi er oppe på at i har ændret noget 4-5 gange, enten i tvpakkens sammensætning eller i priserne - og det er jo ikke blevet billigere, eller vi har fået mere for de ekstra penge som det stiger. Men 4-5 gange på så kort tid, er alt for meget - så vi er også begyndt at kigge efter hvad andre tilbyder..
Syntes ikke det er godt nok fra jeres side, vil sige at det er langt fra tilfredsstillende.
Omdømme 5
: Det skulle da kunne lade sig gøre. Jeg ville prøve at give vores erhvervskundeservice et kald og få dem til at "trække" nummeret over. Ellers må du lige sige til Glad humørikon

: Det er et godt spørgsmål! Vi vil jo altid gerne tale med vores kunder, men vi ved også, at I allerhelst til spare tid og selv finde svaret på vores hjemmeside, så det er et spørgsmål om hvad vi vil gøre nemt at finde. Et lille tip er at gå ind på tdc.dk/kontakt - og så tager jeg med videre, at vi godt må skubbe vores telefonnummer længere frem på siden. 

Tak for feedback!

/Ulf

Hej TDC

Generelt meget godt tilfreds.

Men hvorfor skal det være så pokkers svært at finde et telefonnummer til mit telefonselskab,  TDCF???

med venlig hilsen

Bjarne Andersen

Fly

Vil gerne vide hvorfor det er så svært for jer at ændre en privat abonnement til en erhvervs.   har prøv 2 gange nu ved jer men det er gået i kage for jer hver gang. 

Omdømme 5
Hej Svalle,

Det er godt, at du bringer det op - kundetilfredshed er noget, vi arbejder meget målrettet efter, både i TDC generelt, og i callcentrene specifikt. Kernetanken er, at tilfredse kunder bliver i butikken og fortæller deres venner om oplevelsen, og derfor får medarbejderne løbende tilbagemeldinger på deres individuelle præstationer.

Den automatiske undersøgelse er faktisk netop tilknyttet den enkelte medarbejder. Til de regelmæssige en-til-en-samtaler med lederen, gennemgåes altid de målepunkter, som medarbejderne bliver målt på, og her er altså tilfredshed én af de helt centrale. Hvis der er brug for lidt hjælp på nogen af punkterne, bliver der lavet en handlingsplan med f.eks. coaching og gennemgang af samtaler. 

Det var en lang måde at sige på, at vi er meget opmærksomme og allerede er godt i gang! Jeg er lidt ked af at læse, at du ikke har det indtryk, men jeg håber da, at lidt af sløret er blevet løftet for "mekanikken" bag Glad humørikon

Næste gang du oplever at sige ja tak til en undersøgelse, men ikke bliver ringet op, må du gerne sende mig en Privat Besked her på Forum med tidspunkt for opkaldet og det nummer, du ringede op fra. Så sender jeg det videre til vores telefoni-folk, der kan bruge det til at finde frem til fejlen.

Det kunne være godt, hvis man kunne give en tilbagemelding på hver kundehenvendelse. Så kunne de kundeservicemedarbejdere der gør det godt, blive belønnet, og de andre, kunne evt. få noget uddannelse i kundeservice eller flyttes til en bedre position i virksomheden.

Jeg oplever heldigvis oftest kompetente folk i kundecenteret og regnskab, men har også oplevet arrogante og meget lidt kundevenlige folk. Den automatiske kundeundersølgese man kan vælge at acceptere opkald fra efterfølgende, ringer ikke altid tilbage, og jeg forenter ikke at de tilbagemeldinger I får fra denne, kan spores tilbage til de enkelte medarbejdere.

Omdømme 5
Hej groothe,

Hehe, ja det kan godt være at vi taler lidt forbi hinanden når det kommer til samlefordele Glad humørikon

Når TDC siger "fordele", så mener vi, at vi smider noget ekstra oven i hatten når du samler hos os - ikke at vi trækker noget fra. Hvis du samler bredbånd, tv og mobil hos os, så får du følgende pr. mobil du har samlet:

- 3 timers ekstra tale pr. måned

- 3gb ekstra data pr. måned

- Udvidet Service (max 2 hverdages ventetid på fejlretning på bredbånd/tv)

Men! Hvis du får mere end én mobil ind i pakken hos os, koster de ekstra mobiler 99/md for samme abonnement som på det første nummer. Så jo flere mobiler du samler hos os, jo billigere bliver det.

Så det er altså hvad vi mener med "samlefordele". Jeg tager med videre, at der er forskellige opfattelser af konceptet, og at vi godt kan overveje at sænke priserne på den første mobil Glad humørikon

Tak for feedback!

Omdømme 2
Hej

I skulle tage og gøre det attraktivt at være kunde hos jer i form af samlefordele.
Jeg har bredbånd og tv hos jer og kunne i den forbindelse godt tænke mig at have mobil hos jer.
I den forbindelse tog jeg kontakt til jer for at høre mine muligheder omkring oprettelse af mobil.
Jeg fik den besked at i kunne desværre ikke hjælpe med at samle det hele hos jer til en attraktiv pris men jeg var da velkommen til at oprette mobil hos jer til en pris som var det 3 dobbelte af hvad jeg betalte nu.
Så det med at i omtaler samlefordele til jeres kunder i denne tråd kan jeg altså ikke helt få øje på
Omdømme 6
Badge +2
Hej MajaH,

Tak for din idé - vi er helt enige i, at det er meget lang tid at vente på så kort et svar.

Vi har faktisk tidligere, over flere omgange, forsøgt os med "Quick-betjening", hvor formålet har været at give hurtig ekspedition til kunder med simple spørgsmål eller vare-indkøb, som f.eks. ledninger, covers og andet der kan betjenes hurtigt.

Erfaringer viste os dengang, at Quick-betjening desværre ikke helt var så effektivt som vi ønskede, da det ofte endte ud med længere dialoger og derved mistede initiativet essensen og formålet, især, når kunder på baggrund af dette måtte vente længe i "Quick-kassen".

Din idé er grundlæggende god og jeg sørger for at sætte en streg i Ulf's ark, så vi kan vende den igen når vi gennemgår feedbacken i denne tråd Glad humørikon

Vh
Nikolaj

Omdømme 1
En eller anden form for en kvik-kasse-ekspedition i jeres butikker. 

I dag stod jeg i kø i en ½ time for at få et "nej - vi har ikke et cover til din smartsphone." Trist humørikon

Omdømme 5
Hej pbekkerh,

Det er godt at høre, at du er tilfreds med den tekniske og servicemæssige side af tingene Glad humørikon

Ang. priserne, så er det altid en balancegang mellem at kunne få tingene til at løbe rundt (gerne med overskud), og at holde det på et niveau, hvor kunderne ikke løber væk. Derudover skal vi vedligeholde og udbygge en stor del vores IT-infrastruktur, for at følge med det stigende dataforbrug. F.eks. har vi lige postet lige over 4 milliarder kroner i et nyt mobilnet, som du også selv nævner er mærkbart bedre.

Vi forsøger også at give noget ekstra med i vores produkter, f.eks. med vores samlefordele til kunder, der har det hele hos os, og vores familiefordele til mobil. Og der er mere på vej.

Når dét er sagt, så sørger jeg selvfølgelig for at sætte en streg ved "priser", når jeg samler sammen fra tråden her og sender videre ind i forretningen Glad humørikon

Tak for feedback!

Omdømme 2
Jeg synes i allerede ER blevet nemmere at have med at gøre. Jeg har fået fortrinlig hjælp fra jeres Call center til omlægning af fastnet tlf, mobil og internet.

Jeg har skiftet mobil fra Telenor, så Oister og nu TDC og TDC har bedst dækning hvor jeg bor, hvor de andre knap nok havde data dækning og GSM kunne falde ud under samtale.

Faktisk er min mobil dækning løbende blevet bedre, uden at I har annonceret nogle ændringer.

MEN I er også dyre og mit abonnement er steget, siden jeg valgte jer. Det har jeg ikke oplevet med andre leverandører. De har fastholdt prisen og endda af og til forbedret ydelsen.

Jeres pris bevirker at jeg stadigvæk vil checke andre leverandører, selvom jeg er tilfreds med jeres ydelser og service.

Besvar