Hvordan kan vi gøre det nemmere at være TDC-kunde? | YouSee Community

Hvordan kan vi gøre det nemmere at være TDC-kunde?

Vis første besked

38 Kommentarer

Badge
Spot on Dompo77
Badge
@toger67 Ja selvfølgelig skal TDC tiltrække nye kunder, men de må da også gerne pleje de trofaste.

Hej Ulf

Tak for et godt indlæg.

Det er dejligt at virksomheden nu er fokuseret på den gode kundeoplevelse.

Men der er plads til forbedering.

I har for meget fokus på nye kunder f.eks  intro-tilbud.

Der er forskel på interne brands. Telmore Play. ja vi ved godt at de er ejet af TDC.

Det er da dumt at man skal flytte selskab internt for at få det bedste på markedet.

Hvad er dit forslag så kære kunde ? en revolution internt.

se under systemtænkning  john seddon vanguard-metoden

det vil give

mere tilfredse kunder

større omsætning

mere tilfredse medarbejdere

lavere omkostninger

Alle på en gang.

Mit bedste råd er giv kunderne det absolut bedste på alle punkter  og drop bonus i alle aspekter for det giver dårlige løsninger og korte kundeforhold.

Omdømme 5
@q2u: Det er noteret, tak - jeg kan godt forstå, at du er træt af at have længere til butikken. 

@toger67: Dén tager jeg også med videre til vores mobilfolk, tak Glad humørikon

@Robert: Prisstigninger og ændringer i vores produkter har været oppe at vende før her i tråden, og det her falder ind under det samme tema. Det kommer med videre, tak!

@Dumbo77: For at tage det sidste først, så kan vi ikke sige hvornår TDC kommer med fuldstændigt frit kanalvalg. Men det er ingen hemmelighed, at det er den retning markedet bevæger sig, og dermed også os. For at f.eks. TDC skal kunne tilbyde frit kanalvalg, kræver det bl.a. at vi får en aftale på plads med diverse distributører (f.eks. Viasat) om rettigheder og at vi må sælge deres kanaler hver for sig, i stedet for at udbyde dem samlet i pakker. 

Det er altså en lang og kompliceret proces med mange hurdles, så desværre kan jeg ikke give dig en dato, men dog et "det skal nok komme" Glad humørikon

@Corpus: Uha, revolutioner har det med at æde deres børn Overrasket humørikon 

Spøg til side, så er det et interessant indspark på mange punkter. Det vil selvsagt kræve en kolossal anstrengelse af gennemføre den slags strategiske ændringer uden at tabe noget og nogen på gulvet, men noget lignende er da set før (måske ikke lige samme omfang i TDC Group-regi). Jeg sender det videre op i organisationen - men når/hvis det sker, så er vi nok snarere ude i en evolution, fremfor en revolution. 

For at bevæge mig tilbage til de mere nært forestående tiltag, så er vi godt på vej med nye tiltag rettet mod eksisterende kunder, men mere kan jeg desværre ikke sige lige nu. 

Tak for jeres input indtil videre - det er fedt, at forslagene indtil videre spænder fra de helt konkrete ændringsforslag til de mere vidtløftige strategiske idéer Glad humørikon

Ja kan godt være det en lang proces, men undskyld, hvorfor kan kunderne i jeres søsterselskab Yousee gøre det når vi i hovedselskabet TDC ikke kan få lov! Lidt langt ude undskyldning sorry!

Når du skriver til rimelig pris, hvad har du så i tankene? 

Vi har internet, tv og to mobiler samlet i en pakke, og vi betaler alt i alt omkring 1000 kr. Ved ikke om det er dyrt, men vi er tilfredse med det!

Omdømme 5
Hej igen,

Hvis du kigger på YouSees Bland Selv-pakke, så er det er rigtigt nok et stort skridt (og et vildt godt produkt!), men det forudsætter stadig en grundpakke. Det kan jo være, at vi i TDC vælger at have en anden tilgang til frit kanalvalg, som kræver lidt ventetid, men kommer til at være anderledes (dette er skrevet uden at jeg har kendskab til de konkrete planer). Men du har en god pointe, som jeg allerede har sendt videre Glad humørikon

Jeg har nævnt det mange gange, og nævner det gerne igen Blinkende humørikon . Frit valg for alle kanaler, så får i tilfredse kunder. Jeg har TDC Trio mellempakken. Og har også skrevet tidligere, at jeg kan smide mindst 22 (for mig) ligegyldige kanaler a' H' til fra den pakke, og derved få en billigere pakke

Det hjælper mig ikke en dyt at vælge en anden pakkeløsning, da der stadig vil være kanaler, der er totalt ligegyldige, for mig. Og nu er BBC Lifestyle, så lukket ned. Derfor forventer jeg en reduktion i prisen, hvis ikke i finder en lige så god kanal, med næsten samme indhold, som erstatning for den.

Og sidst men ikke mindst, en voldsom forbedring af Upload/Download her på Vestlolland. Sidder med en 5MBit/0,43 Mbit linie, rimelig tit er den mindre end det. Det sg* for lidt, i dagens Danmark. Mobilsignalet er også helt ude i hampen, her. Og det trods det, at jeg har hele 2 master, at gøre godt med. Jeg bor ca. midtvejs mellem de 2 master, men mobilsignalet kommer og går som det lyster, så samtaler bliver afbrudt, næsten konstant. Få det fikset TDC.

Omdømme 5
Hej Piaggio,

Jeg sætter en streg mere ved "frit kanalvalg", tak!

Du har ret i at 5Mbit ikke er meget til moderne behov, og vi kan heldigvis levere noget mere end det til langt de fleste husstande. Der er dog stadig områder, hvor det halter lidt, og her er det bedste råd lidt kedeligt: Giv vores kundeservice et kald hvert kvartal, og hør om der skulle være lavet forbedringer på forbindelsen. Beklager!

Hvis du ikke er bange for Excel og tekniske termer, kan du også give dig i kast med vores liste over planlagte DSLAM-udrulninger (DSLAM er et opkoblingspunkt for linjer, og kaldes også en central. En fremskudt DSLAM er en slags mini-central, og er noget vi gør en del i). Det er ikke for sarte sjæle - så er du advaret Glad humørikon

Angående mobildækningen, så er den mest direkte vej til vores mobilplanlæggere, at du downloader vores Netperform-app og foretager regelmæssige målinger. 

Tak for feedback!

Omdømme 4
En klar forbedring af Kundeplejen vil være en ændring af TDC`s underlige form for "hemmeligt nummer"-politik.
TDC gemmer sig godt bag tilfældige "tilfredshedsundersøgelser"-"Ukendt nummer"og lignende opkald.
( Som jeg altid afviser )
Kunne de i det mindste ikke vise nr. 70703030 ,så jeg kunne se,at det var TDC der ville kontakte mig ???????

Venlig hilsen
  Trumle.

Omdømme 5
Hej Trumle,

Det har du ganske ret i - det kan godt virke underligt at vi ikke sender et nummer med, når vi ringer op. Vi plejer at gøre opmærksom på, at vi ringer fra hemmeligt nummer, når vi laver en aftale, men det ville da være noget mere optimalt at vise vores nummer.

Den er sendt videre - mange tak!
Kan ikke bruge den app, hvis den er til smartphones. Min Mobil er en Nokia 3500 Classic. Og jeg skal ikke ha' en smartphone, da en mobil kun skal bruges til at modtage opkald og ringe fra. Glad humørikon

Hejsa

Jeg savner, at tiderne i TV-guiden skifter, når TV-udsendelser forsinkes. Jeg bruger nemlig guiden til at planlægge optagelser på mit Samsung TV, og det er efterhånden ved at være reglen nærmere end undtagelsen, at jeg ikke får slutningen med. I lørdags var der 20 minutters forsinkelse, og det er jo, hvad der kan ske, men så ville jeg gerne have, at optagetidspunktet automatisk også blev forskudt med 20 minutter.

Jeg aner ikke, hvem der har ansvaret for, at tidspunkterne i guiden er opdaterede, men jeg synes jo nok, at når vi skriver 2016, så burde det være en bagatel at få på plads teknisk. Hvis det er de enkelte tv-stationer, der har ansvaret, kunne I vel som landets største underholdningsudbyder lægge pres på, eller?

Det ville klart være et bud på, hvad der vil gøre det nemmere for mig at være kunde :)

Mvh. Lise

Besvar