Spørgsmål

Hvordan er det en forbedring?

YouSee sender en mail ud, hvor de skriver, at Disney Channel kommer på Ekstrakanalen. Jeg skal forstå det som en gave - en forbedring af mit tv udbud pga. coronasituationen. Nu er jeg i forvejen i besiddelse af Disney Channel, så for mig - og sikkert mange andre kunder - mister jeg en kanal (det som ekstrakanalen sendte indtil coronasituationen). Altså står jeg nu med et forringet produkt fra YouSee men til samme pris som hidtil. 

Hvordan kan dette forsvares? 

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6

Bedre ville det have været hvis de fjernede krypteringen på samtlige af de kodede kanaler, for folk for dælme også brug for noget underholdning hele dagen lang de næste uger frem.

Omdømme 7
Badge +7

Der er kommet 2 kanaler extra grundet den nuværende situation, den ene er Disney kanalen, da det jo ikke er alle der har den, det er så de børn der er hjemme grundet lukning af skoler og andet har noget at underholde sig med.

Den anden der er kommet er TV2 News, som alle jo heller ikke nødvendig vis har, således at man hele tiden kan holde sig orienteret om den situation som vi befinder os i.

Derfor er der lavet de tiltag fra You See´s side.

Det er så sørgeligt at der er nogen som har så lidt forståelse for  for den situation vi alle er i for tiden, noget som vi bestemt kunne være foruden.

Omdømme 6
Badge +5

Den er jeg nu ikke sikker på jeg kan godtage. Sagen er jo man betaler for sine kanaler man hver især har. har regning 2 mdr\ frem har givet flere.

Jeg men er det være fint  at der er lukket op for de 2 kanaler. og dog jeg har brugt points for TV2 News og nu mener nogle så den skal være gratis og mere vel have mere mener. jeg kan jo vælge TV2 News. fra i bland selv så går der så 30 dage før jeg kan vælge den til igen.. 

I så fald vil jeg have mine alle bland selv kanaler lukket op., jeg personligt er ikke til freds men den forretnings model youSee fører og har også tænkt mig at følge op på sagen..

Nogle betaler for kanaler og andre kan se dem gratis..  Så opfatter jeg er en af disse som er med til at betale festen..,

Alting med måde..,

Omdømme 7
Badge +7

Brok, brok, er det alt hvad man kan, hvergang der bliver lavet et tiltag er der altid brok, de seneste par år hvor der er givet fri Data, har der også været brok fra dem der i forvejen havde fri Data.

Man kan jo bare forlade skuden hvis ikke den sejler godt nok, og det gør den tilsyneladende ikke for brokkerne.

Omdømme 6
Badge +5

Jeg har noget svært at se det er brok, Nu er der lukket op for 2 kanaler og følger man med på deres FB side youSee.

Er nogle i gang med alle kanaler alle være gratis .. Så er vel på sin plads at minde om at nogle betaler for disse kanaler og sågar frem afrettet.. ikke og er ikke sikker på de deler opfattelsen at alle kanaler. skal være gratis hvis de har har den store pakke og betaler 3 mdr\ frem er tvivlsomt de synes dette. og med god ret., og jeg forstiller mig ikke os med bland selv og de som har TV2 News og Disney Channel for vores betaling retur., 

Derud over sender TV2 News og TV2 jo stort samme. er sku tæt på .. og ligeså DR  

Så jeg mener tingene er ved at tage overhånd.. 

Besvar