Har lige købt en ny printer hos netto. 2710, som er mere brugervenlig, end den tidligere printer. 5540. Den er nemmere at tilslutte til WiFI 5 GHZ, end printeren 5540, så jeg undgår kabler. Printeren er. HP DESKJET 2710 Ikke nok med det, så har jeg også sparet penge ved at være den første i butikken
Jeg slipper for at koble USB- kablet til PC
Hvor er jeg glad for min nye indkøbte printer
Har lige købt en ny printer hos netto. 2710, som er mere brugervenlig, end den tidligere printer. 5540. Den er nemmere at tilslutte til WiFI 5 GHZ, end printeren 5540, så jeg undgår kabler. Printeren er. HP DESKJET 2710 Ikke nok med det, så har jeg også sparet penge ved at være den første i butikken
Måske ikke et ? Måske, at det var en konstatering
Måske ikke et ? Måske, at det var en konstatering
Tillykke med den nye Phoenix 73
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.