Hvilke spil spiller du?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • YouSee Forum Team
  • 477 kommentarer
Hej Alle

Jeg kunne godt tænkte mig at starte en tråd om én af mine store fritids-passioner – online gaming!:robotlol:

Hvis du sidder derude og spiller computer i fritiden ligesom mig, og er entusiast på både gaming og hardware, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at vide, hvilke spil du spiller, på hvilken platform du spiller dem samt, hvilke spil du godt kunne anbefale til mig eller andre?:D

Hvis jeg skal lægge ud, så kan jeg starte med at skrive, at jeg spiller på PC og at jeg er meget stor fan af Battlefield-serien, nærmere bestemt Bad Company 2 og Battlefield 4, som jeg bruger mest tid på i øjeblikket,  når jeg sidder og skal spille.

Jeg kan helt klart anbefale Battlefield 4, hvis du er til military 1st person shooters og har du det rigtige gamer-gear, så får du i dette spil en imponerende og underholdende gaming-oplevelse.

Jeg er også stor fan af Blizzards spil herunder Diablo 3, Heroes of the Storm m.fl.

Lad mig vide hvad du spiller og hvilket gear du har!:D

Bedste hilsner! 

4 Kommentarer

Jeg spiller kun ét: Team Fortress 2. Det er ren tidsfordriv, så jeg har ikke et decideret kærlighedsforhold til det :-) Det koster 0 kr. at spille (Steam).

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg spiller kun oldschool spil offline, eftersom min gamle Q6600 cpu + Geforce GT720 gfx kort ikke kan trække mere :) 

For 10 år siden spillede jeg en del, men det blev stoppet da mit forhenværende Geforce 8800 GTS gik kold. Nu er jeg igen begyndt lidt m. mit nye GT 720 kort, da jeg savnede at se / prøve de gamle spil igen. Pt. er det det gamle FarCry (original) jeg spiller når der er tid, hvilke vækker minder igen.

Ellers regner jeg med igen at prøve -> Battlefield 2142, Crysis (original), F.E.A.R., Call of duty 1,2,3,4... :)

Online gaming har jeg aldrig prøvet, så jeg aner ikke hvilke udfordringer  /mulighder der er m.m online gaming.

Jeg er ikke decideret online spiller, men holder stadig af, at slappe af med et spil i ny og næ. ;)

På Pc'en er det mest Farcry, Crysis, Battlefield 3 og i særdeleshed Red Alert 3: Uprising

På XBOX 360S er de foretrukne spil Forza serien, Virtua Tennis, Need For Speed serien.

Har prøvet online nogle gange, men enten er modstanderne super dygtige og jeg er ikke eller så snyder de. :D

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Herlig tråd, Kasper!

Jeg har altid holdt mig til PC, og har været igennem et hav af spil igennem årene.

Lige siden jeg første gang spillede DOOM, Wolfenstein og Death Rally har jeg været bidt af gaming - dette er dog nedtrappet en del igennem de sidste par år, da tiden har været brugt på andre ting. 

2 spil har jeg dog brugt rigtig meget tid på tidligere, og det er Counter-Strike og DotA, som jeg selv synes, at jeg er ret skrap til :)

Begge er pragt-eksemplarer er hver deres genre og bød på noget helt nyt, da jeg i tidernes morgen begyndte at spille dem - de kan begge anbefales, men sidstnævnte er ret tidskrævende, hvis du skal lære det fra bunden :)

Nu bliver det kun til et enkelt spil DotA i ny og næ, samt en lille smule Diablo. Dog venter jeg stadig i stor spænding på, at Half-Life 3 snart udkommer! (forhåbentlig)

God weekend.

/Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)