Hvad syntes du om det ny Forum? | YouSee Community

Hvad syntes du om det ny Forum?

Omdømme 7
Badge +3
Hej, Jeg poster ikke så meget her mere, da jeg syntes det hele er blevet mere uoverskueligt men det ny Forum, men måske er det bare mig. Hvad syntes i andre om det nye Forum's udseende?

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Umiddelbart synes jeg heller ikke der er nogen forbedringer
Omdømme 7
Badge +7
Kan heller ikke få øje på noget nyt, andet ender end en ændring af Layout, og mindre overskueligt hvad angår de enkelte underforums.
Omdømme 7
Badge +3
Der mangler en væsentlig oplysning (eller jeg kan ikke finde den), nemlig at YouSee Forum er til brugere der hjælper andre brugere, det er ikke stedet hvor man kan hente hjælp og vejledning fra YouSee (medmindre dette er ændret). Det bør oplyses at har man brug for hjælp og vejledning m.v. fra YouSee må man enten skrive i Facebook eller bruge telefonen.

I vejledningsteksterne til ikonerne nederst i svarboksen til nyt Forum er der både stavefejl og dårlige oversættelser. Numereret staves Nummereret, afbilding staves afbildning (teksten bør ændres til indsæt billede), Embed er ikke dansk, der bør stå indsæt.

Resten er nok bare noget, man skal vænne sig til. F.eks. at menupunktet er flyttet til den anden side. Laver man et bogmærke i Chrome til YouSee Forum får det ikke YouSees ikon men inSided.com's ikon.
Omdømme 7
Badge +6
Et tip ville også være og helt og holdent fjerne feltet Mest værdsatte.
Forummet er ikke et sted for konkurrence om hvem der kan få flest "likes", hvilket det punkt egentlig kun er med til at kunne lokke folk ud i.
Så væk med feltet Mest værdsatte, nu da den her fornyelse skulle dreje sig om forbedringer.
Omdømme 3
Badge +1
Hej allesammen

Jeg er glad for at læse, at I gået på vores nye Forum-platform med krum ryg. Vi ændrer og opdaterer løbende, så hvis I oplever bugs, fejl eller stavefejl, som dem @MS-ERIK påpeger, så må I endelig sige til. 🙂

Vi kan ikke love, at vi kan imødekomme alle forslag til ændringer eller alle rettelser, og nogle af dem vil det muligvis tage lidt tid at få fikset, men vi vil meget gerne høre jeres input, så vi kan tage det til efterretning.

@MS-ERIK - Ift. din iagttagelse omkring mere information vedrørende YouSee Forums natur og formål, så skriver vi det faktisk både under "Velkommen til YouSee Forum!" og "Tips til en bedre forum oplevelse" i Velkommen-sektionen på forsiden. Der er desværre bare mange, der ikke får læst dette, før de skriver deres indlæg. Jeg vil derfor gerne tage med videre, om vi kan få det skrevet ind på toppen af Forumoversigten også. :)

@Persen M - Jeg må indrømme, at jeg er i tvivl om, hvorvidt det overhovedet er muligt for os at fjerne "Mest værdsatte" fra siden, eller om det er et for-kodet element, men dit input er hermed taget til efterretning, så vi skal nok sørge for at se nærmere på det.

Anna,
YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +7
Hvad med overskuelighed som jeg nævnte.?
Omdømme 5
Badge +7
Hvad med overskuelighed som jeg nævnte.?

Kan du uddybe det en anelse? :)

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +7
Syntes ikke det er så nemt mere at se hvilket underforum indlæg hører til i.
Omdømme 7
Badge +3
Før, så vidt jeg husker, kunne man se om der var postet nye indlæg, uden man som nu skulle klikke ind i alle de forsk. Forums, nu skal/kan man kun ved at huske hvor mange indlæg der var i de forsk. Forums, for sidst man var her se det...
Omdømme 7
Badge +3
Man kan stadig filtrere nye indlæg frem, og på to måder.

Enten ved at klikke på "Menu" i øverste venstre hjørne, eller ved at klikke på "Seneste aktivitet" i øverste del af Forum websiden.

Vær opmærksom på at der kan gå kludder i systemet hvis den funktion bruges i Edge-browseren i Windows 10. Så kan nyeste indlæg forsvinde og resten få en forkert dato.
Omdømme 7
Badge +7
Lysegrå tekster på hvid baggrund er ikke nemme at se, især når det er skrevet med lille tekst, det bør ændres.

Exempler: Hvad syntes du om det ny Forum?
Jorn Hansens underskrift: Er Yousee kunde med Bland Selv 39 points, Viasat Film med Humax 4000 Boks. Har Coax Internet fra Yousee, via TV kabel stikket.

Det ser fint og læseligt ud på det er der kopieret ind, men den oprindelige tekst er ikke nemt at læse.

Besvar