Hvad sker der!!!!!

Ja, så kom der endnu en udbyder på markedet med lave priser for telefoni, og endnu engang får man mail fra youSee, at "man er glad for en"...., derfor er der lagt 5 GB data mere oveni abonnementet!!!!

Prøv dog lige at komme ind i kampen YOUSEE....

Jeg har personligt omkring 30 GB i forvejen og benytter ca. 2 af disse hver måned. Det er naturligvis min egen skyld, kan jo da bare gå igang med at downloade noget mere, men nu er det ikke lige det jeg gør mest i.
Er dog godt tilfreds med mit selskab og abonnement, men føler mig da en lille smule til grin, når I endnu engang ligger ekstra GB oveni, bare for holde på folk....

I må da tro vi er dumme!!!!!!

Vi er 5 youSee brugere i hjemmet, så det er efterhånden ikke småpenge, der kan spares ved et eventuelt skifte til et andet selskab.
Det er vi nok ikke de eneste, der har fundet ud af...kan via medierne forstå at der er rigelig aktivitet pt., og ikke lige succesfuldt det hele..

Her i hjemmet har vi ikke lige fået taget os sammen til at skifte endnu, men hvor føler man sig da godt nok til grin...

Erik

1 Kommentar

Jeg har også lige fået 5 GB, og er nu oppe på 32 i alt.

Jeg bruger min hotspot på diverse campingpladser for at se lidt tv på min tablet, men bruger ikke nær det hele alligevel. Jeg har også skævet til andre udbydere og jeg kan spare penge ved at flytte, men jeg håber forsat at Yousee på et tidspunkt reducerer prisen, i stedet for at give flere GB, som jeg aligevel ikke bruger.

Min mands minipakke er nu oppe på 60 kr. Det er faktisk dyrt når jeg gætter på han ringer til folk for en lille 10'er.

Ved at flytte eller forandre abonnement, kunne jeg sikkert spare godt 100 kr. pr. mdr., så der skal ikke komme ret mange prisstigninger før det bliver et løfte. Jeg ved dog også af erfaring, at forandrer jeg, mine abonnementer, går der så meget ged i det, at jeg skal bruge oseaner af tid med kundeservice, for at rette fejltagelser, og den erfaring har intet at gøre med sammenlægningen, for de fejltagelser jeg har prøvet, skete længe før sammenlægningen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)