Svar

Hvad gør man, når både TV og internet er nede?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
  • Guru
  • 1756 kommentarer
Har lige haft næsten 5 timer, hvor TV, bredbånd og telefoni var afbrudt p. g. a. fejl.

Jeg brugte min mobil, som jeg indstillede til bærbar hot spot. Via Chromecast og YouSee TV & Film (på en tablet), så jeg TV efter eget ønske.

Mine PC, tablets og iPad blev sat til via WIFI, at modtage signal fra min mobil.

icon

Bedste svar af joern 16 marts 2016, 06:57

joern skrev:
Har lige haft næsten 5 timer, hvor TV, bredbånd og telefoni var afbrudt p. g. a. fejl.

Jeg brugte min mobil, som jeg indstillede til bærbar hot spot. Via Chromecast og YouSee TV & Film, så jeg TV efter eget ønske.

Mine PC, tablets og iPad blev sat til via WIFI, at modtage signal fra min mobil.

Ovenstående er både løsningen, da der intet spørgsmål er, men alene en oplysning.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det er en godt ting at have den Backup, og så især lige nu med fri Data.

Omdømme 3

Badge +3

Radiomanden skrev:
 Det er en godt ting at have den Backup, og så især lige nu med fri Data.

Fri data hjælper, men både min hustru og jeg har hver 26 GB data pr. md., så det ville nok gå endda.:D

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er en pæn mængde, normalt har jeg kun 6 GB, men det dækker da behovet indtil videre.

Omdømme 3

Badge +3

Radiomanden skrev:
Det er en pæn mængde, normalt har jeg kun 6 GB, men det dækker da behovet indtil videre.

Vi har også 6 GB som udgangspunkt, men som YouSee bredbåndskunder får vi så hver 20 GB ekstra.

Omdømme 3

Badge +3
 Har da også YS Bredbånd, men det med extra Data er vist kun for dem med et af de større mobilabb, har kun det lille, det er også uden gratis filmkode.

Normal på Telefon 11 Timer tale, 5 af dem til udland, 6 GB Data, Fri musik.

Omdømme 3

Badge +3

Radiomanden skrev:
 Har da også YS Bredbånd, men det med extra Data er vist kun for dem med et af de større mobilabb, har kun det lille, det er også uden gratis filmkode.

Normal på Telefon 11 Timer tale, 5 af dem til udland, 6 GB Data, Fri musik.

Har mellempakken med fri tale og 5 timer til udlandet. Fri sms m.m. samt data 26 GB og ditto musik. Forhandlede prisen ned fra 149 kr. til 134 kr. Min hustru har et tilsvarende abonnement, men med familierabat betales der 109 kr./md.

Omdømme 3

Badge +3

joern skrev:

Jeg brugte min mobil, som jeg indstillede til bærbar hot spot. Via Chromecast og YouSee TV & Film, så jeg TV efter eget ønske.

Ovenstående er både løsningen, da der intet spørgsmål er, men alene en oplysning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)