Husorden.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

• Vismand
  • 286 kommentarer
Hej Ulf ,StefanK , og Team.

I starten af jeres lay-out til det nye TDC-Forum opfordrede jeg til at "redigere med hård hånd"
En tråd skal ikke brede sig med dette problem har jeg også,,TDC gør intet ved problemet--osv.
Eller mishag,som er endnu værre.
Brokkeri og frustrationer skal redigeres væk--inden de ødelægger meningen med det oprindelige spørgsmål.
Her må en administrator virkelig træde i funktion--eller en super-bruger får diverse rettigheder.
Ingen har interesse i et markeret RØDT spørgsmål,,der strækker uendeligt over flere sider uden egentligt svar.
En tråd bør være max 4 sider

Førstegangs-brugere i Forum skal vejledes i en separat indgang til oprettelse--ingen læser en "velkomst" oppe i højre hjørne.

Der er mange gode tiltag i jeres nye hjælpesider--disse hjælper ikke meget,når alle slutter med at "Ring 70703030".
Venter du på en Tekniker mellem 08-16 skal du svare på et "hemmeligt nummer"-som du opfordrer dine børn til aldrig at svare på.

Ikke alt er negativt--Du kan være heldig at få en kompetent TDC-Suporter i røret.
I så fald--:Ros ham/hende på Facebook--Trustpilot----det kan de trænge til.

Venlig hilsen
Trumle.

4 Kommentarer

Hej Forumteam

Webmail fungerede ikke den 24/3-15 fra omkring kl. 21

Stefan har spurt mig hvad der evt. kunne være gjort anderledes.  

Her er mit forslag:

Glem ikke TDC Forum - Det er ikke alle der følger med på FACEBOOK

Jeg har tjekket på Jeres Facebook side:

Karen melder fejl på sin webmail ‎       24-03-2015 21:01  (16 kommentarer i Karens tråd)
TDC svarer Per at problemet er meldt 24-03-2015 21:56  

Den første kunde skrev i TDC forum om problemet den ‎24-03-2015 21:37
tråd

Jeg melder om en AKUTfejl den ‎24-03-2015 22:20
1) Jeg viste ikke TDC var klar over feljen og at det var meldt ind.
Hvorfor fik superbrugerne ikke beked på det lukkede område umiddelbart efter kl. 22 den 24. marts, om at der var fejl på webmail og at det var meldt ind til baglandet? Fejlen havde været kendt 1 time.

eller

2) Hvorfor Blev der ikke oprettet en tråd i den offentlige del på TDC Forum, om at der var konstateret logon-fejl på webmail ?

eller en gul strimmel på forums forside som forklarede om fejlen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Team.

Maja har jo helt ret:"Glem ikke Forum".

Intet er vel mere aktuelt end de nyeste MAIL,,TDC-Play licens-problemer.
Disse tråde har lynhurtigt vokset sig uoverskuelige---og negative.

Forums forside har et felt der hedder: "Aktuelle Emner".
Opdaterede informationer kunne sættes ind her (evt med gul/rød skrift ).--(via link til Driftsinformation??)

Kun "Vipper" skal have adgang til at skrive i denne tråd---kunder har læseadgang.
Overskriften skal kunne "fange øjet" INDEN en kunde vil oprette / skrive et indlæg om det aktuelle problem.
Utallige enslydende indlæg kan undgåes,hvis det tydeligt fremgår,at TDC arbejder på sagen.
Kommende tråde,der "trækker i langdrag" kunne også få en overskrift samme sted.

Venlig hilsen
  Trumle.

PS:

Ang. Enslydende indlæg.

Bare der dog var en knap der hed "Osse mig"  eller "De problemer har jeg også" eller  "også min fejl" eller sådan noget lignende. 

Jeg tror der ville være mange useriøse opslag der så ville forsvinde. Glad humørikon

Hej Maja.

Et godt forslag - jeg har faktisk foreslået dette for nogle år siden. Det giver dog mest mening hvis TDC læser indlægget. Så får TDC at vide om et problem er noget, kun den enkelte bruger har, eller om det er noget, massevis af brugere sidder med. Det er meget mere overskueligt hvis et tal viser at 500 brugere har samme problem end at der ligger 500 indlæg med mere eller mindre ens tekster.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)