hurtigt internet | YouSee Community
Spørgsmål

hurtigt internet

Så har YouSee igen reklamer om meget hurtigt internet....og ifgl jeres hjemmeside kan jeg på min adresse få op til en 80/10 forbindelsen....Hvordan hænger det så sammen med at YouSee gentagne gange fortæller mig at den hurtigste forbindelse jeg kan få, KUN er en 10/1 forbindelse.....Det kunne jeg godt tænke mig et HURTIGT svar på.

OG så synes jeg også at YouSee ikke hører til de nemmeste at kommunikere med...PÅ FB står der man kan kontakte jeres FB team..trykker på bjælken og ender på YouSee siden....

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Ole1953

Jeg håber du føler at du blev klogere i forhold til dit spørgsmål.

Markér gerne det bedste svar via knappen ved samme navn 🙂
Omdømme 7
Badge +6
Jeg vil tro, at der er tale om det nye produkt Hybrid bredbånd, hvor man kombinerer telefonlinien (DSL) med mobilt 4G bredbånd.

80/10 er nok via DSL som pair bonding for 299 kr om måneden.
Men der er meget stor forskel på hvad at hjemmesiden påstår og så hvad at de realistisk siger via kundeservice.
Det man får at vide hos kundeservice er det eneste man kan stole på i det tilfælde, da de hurtigt kan se hos dem hvilke teknologier der er tilgængelig på ens adresse.

De 10/1 som kundeservice nok har fortalt ham, er en DSL forbindelse har nok sin realitet som værende max på adressen.
Men den kan så nok boostes med en DSL/4G hybrid forbindelse. Der kan man se på TDC's dækningskort sådan ca. se hvad man kan forvente at kunne booste med via 4G på ens adresse her:
https://daekning.tdc.dk/tdcnetmap_ext_tile2
Man skal bare huske at vælge Indendørs på kortet, da det hybrid modem som YouSee har valgt, ikke har muglighed for tilkobling af en ekstern (udendørs) mobil antenne.
Omdømme 7
Badge +7
Der kan også være tale om en ny fremskudt central. Her fører TDC fiber frem til en boks i lokalområdet, så I bruger den fremskudte central frem for hoved centralen.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg vil tro, at der er tale om det nye produkt Hybrid bredbånd, hvor man kombinerer telefonlinien (DSL) med mobilt 4G bredbånd.
Omdømme 7
Badge +7
Dit spørgsmål bør stilles til You See, ikke her på bruger forummet, der kan so du også selv skriver, kommer i kontakt med dem på deres FB side.

Besvar