Spørgsmål

Humørikoner / Imoji

Badge
Siden webmail fik nyt udseende, har jeg ikke kunnet se humørikoner i de mails jeg modtager. De vises i form af koder (f.eks: \uD83D)
Jeg formoder det er noget med indstillinger at gøre, eller...?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Så vidt jeg kan se afhænger det af formatet på mailen: HTML , blandet eller intet HTML. Jeg sendte en humør ikon i ren HTML mail, og den kom fint igennem. Sender jeg blandet mail overættes humør ikonet fra f.eks :D til :-)
Badge
Hej Slangefar.
Tak for dit svar. Jeg er desværre analfabet udi de fagudtryk, du nævner (HTML). Kan du forklare det for sådan én som mig? Jeg forestiller mig, at jeg kan ændre èt eller andet i indstillinger?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg bruger ikke YouSee webmail meget, og har den sat på standard indstillinger. Har du forsøgt at rette i indstillinger?

HTML er de koder som bruges for at lave en hjemmeside. Når man bruger disse koder i mail i dag, er det for at kunne lave nogle flottere mails.
Badge
OK. Nu har jeg sat den til standard i indstillinger. Så må vi se, om det hjælper. Indtil videre: Tak for hjælpen :-)
Badge
Nej, det hjalp desværre ikke :-(
Sendte en email med smiley i fra en alternativ konto. Desværre med samme resultat: \uD83D\uDE00

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)