Hej alle jeg takker af. 😁

Omdømme 3

Hej nu er det på tide at prøve kræfter med en anden udbyder. Jeg har forsøgt at hjælpe til med gøre yousee meget bedre. I ca. 8 - 10 år. Og der sker ikke noget som helst. Og så er der selvfølgelig kanalerne 4 og 5 som vi heller ikke har mere.

Mvh jarlja 

Have det rigtig godt. 🌝 

2 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed: Når det er da trist du takker af Jalja. 

Har selv været, i TDC\youSee i 28 år. Jeg vil vælge og blive og er jo godt med en sådan Bruger Forum her. hvor vi alle Bruger herinde. kan give ideer, og bringe Gode forslag til at opfylde dit ønske og gøre youSee bedre for alle kunderne. så youSee Team har noget at bringe videre til toppen..  Jeg synes da du skulle blive. 

God dag 

Omdømme 6
Badge +5

Jeg må sige at jeg har forladt Yousee på netværks fronten. jeg har dog stadig telefon ved dem, og en mail. Men på netværks fronten kan de slet ikke følge med mere. I hvert fald hvis man som mig er nørd, og bare gerne vil have en linje stukket i hånden, og klare alt resten selv. Du SKAL bruge deres router, eller sætte deres router i bridge mode. Men det SKAL stadig igennem deres router! ( i hvert fald her ved mig på Fiber, hvis jeg ville have Yousee. Efter hvad de oplyser) Og så de hastigheder de tilbyder på fiber. Det højeste jeg kan få er 1000/100 til 399,- Det er DYRT! (håber i hører efter Yousee!) jeg har nu Hiper (det er jo egentlig også TDC.. men) her har jeg 1000/1000 til 319,- og jeg har min router direkte på deres medieconverter (kun konverter der konverterer fra fiber til RJ45 ingen router funktioner, ingen bridging) og klarer alt andet selv. Og hvorfor kun 100 op ved Yousee? der er sku da OP jeg har brug for som nørd. så hellere en 500/500 den kan man bruge…. meeeen.. nej… Yousees hastighed er 500/60!! til 379,-! Som jeg skrev før. De kan slet ikke følge med resten af udbyderne… (og jeg vil slet ikke begynde at skrive om IPV6… eller mangel på samme!).

-Brian 

Besvar