Har et abonnement på Tv 2 Play | YouSee Community
Spørgsmål

Har et abonnement på Tv 2 Play

Omdømme 4
Badge
Hvergang, at jeg klikker ind på diverse udsendelser på play(Smart-Tv)Samsung 2019. Står der beskrevet, at diverse udsendelser er sendt: 25-05-2019. Selvom, at udsendelsen blev sendt igår. Har lige kontaktet: Tv2s kundeservice. Hvorpå, at jeg modtog denne kommentar: Det er ikke deres fejl. Kontakt: Samsung? Hvis det var den 25/5. Today, så skal vi til valg imorgen? :?
Giver det nogen mening, at jeg selv kan opdatere dato, så det giver mening? Dato på min pc er den rette dato. Bortset fra: Samsung-Tv.2019.!

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Jeg har checket TV2 Play på en computer, og her vises alle datoer for arkiverede programmer korrekt som den dato, hvor programmet blev sendt. Problemet må ligge i det udstyr, der bruges til modtagelse af TV2 Play.
Omdømme 7
Badge +3
Hej.

Det virker som om der er forvirring angående hvilken dato, det drejer sig om. Der optræder dato flere steder. Når de datoer, der vises på TV2 Play siderne alle vises korrekt på computer, er det næppe hos TV2 at fejlen ligger, som jo i øvrigt åbenbart har afvist at være årsag til fejlen. Hvis alle datoer i øvrigt er korrekte på computer tilsluttet internet, er det nok heller ikke YouSees router eller andet YouSee udstyr, der er årsagen (hvis der er tale om en nogenlunde normal tilslutning til internet).

Da der nævnes TV2 og smart TV, antages det at det drejer sig om en TV2 Play app, der er installeret på smart TV'et , men det er måske ikke tilfældet?

Hvilken dato drejer det sig om?

1. Vises den forkerte dato altid som datoen i går, altid som datoen dagen før den rigtige dato eller er den fastfrosset til 25-05-2019?

2. Er det datoen registreret i selve TV-apparatet (det skal være dagens aktuelle dato)?

3. Er det datoen for programoversigter for TV-programmer i TV-apparatets egen oversigt (EPG) (dags dato eller anden dato hvis det kan vælges)?

4. Er det datoen for valgmuligheder inde i TV2 Play (dags dato, samt et par dage tilbage og ca. en uge frem).

5. Er det datoen, der vises sammen med beskrivelsen når et arkiveret program afspilles (man skal være logget på), og som skal være den dato, hvor programmet oprindeligt blev sendt (datoen kan ligge langt tilbage)?

6. En anden dato, der ikke er nævnt?

Din oplysning om tidsindstilling (Tidszone: Auto. GMT:0. DST. ) ser forkert ud. Mon ikke det skal være GMT:1 ? Har TV-apparatet en indstilling for land, og er den indstillet til Danmark (eller mellemeuropæisk tid eller et bynavn i samme tidszone som Danmark)?

Det formodes at fejlen enten ligger i TV-apparatets software, i en forkert indstilling i TV-apparatet, i en fejl i TV2 Play appen eller i en forkert indstilling i TV2 Play appen. Det kan forsøges at geninstallere appen hvis det er muligt, eller checke på Samsungs webside om der skulle være en opdatering til TV-apparatet eller beskrivelse af mulige datoproblemer.

Men som tidligere nævnt så vises datoer korrekt på computer, og de vises også korrekt på en Apple iPad i TV2's app til TV2 Play. Jeg har ikke et smart TV, og kan derfor ikke checke om fejlen ligger i den TV2 Play app, som installeres på smart TV.
Omdømme 7
Badge +3
Det vedhæftede billede viser TV-apparatets indstilling, og dermed dato og tid lige nu hvor billedet er taget. Det har intet at gøre med dato og tid for tidligere sete TV-programmer. Der nævnes TV2 Play i titlen på denne tråd, hvordan indgår TV2 Play i problemet?
Omdømme 7
Badge +3
Så må det være et problem, der kun rammer TV2 Play når den streames på et Samsung smart TV. Jeg ser ingen datofejl i TV2 Play uanset på hvilken enhed, der streames. Datoen for i går vises korrekt, datoen for afspilning af gammelt serieafsnit fra 2014 vises også korrekt. Kan ikke bidrage med mere i sagen.

Prøv om der er hjælp til problemet på denne side:
https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/sections/203905418-Smart-TV
Omdømme 7
Badge +7
Datoen på TVet skulle da gerne sættes automatisk når det er på nettet, ganske som på din PC. Den kan også stilles manuelt.
Omdømme 4
Badge
Datoen på TVet skulle da gerne sættes automatisk når det er på nettet, ganske som på din PC. Den kan også stilles manuelt.[quote=Radiomanden]Datoen på TVet skulle da gerne sættes automatisk når det er på nettet, ganske som på din PC. Den kan også stilles manuelt.[/q
Ja på nettet. Problemet er bare, at det ikke er i forhold til: Samsung-tv?
Hvordan indstilles dette? Hvis dette er og skal stilles manuelt?
Omdømme 7
Badge +7
Er det på nettet.? Så vælger du tid zone eller Automatisk. Der er ikke meget forskel på det og måden det gøres på en PC.
Hvis der vælges manuelt, så er det GMT + 1.
Omdømme 4
Badge
Jeg har checket TV2 Play på en computer, og her vises alle datoer for arkiverede programmer korrekt som den dato, hvor programmet blev sendt. Problemet må ligge i det udstyr, der bruges til modtagelse af TV2 Play.
Problemet er ikke på min computer, der viser dato korrekt. Problemet er, at på mit Samsung-Tv viser alle programmer forkert dato. Kan jeg evt, gøre noget? Så dato også viser korrekt på denne enhed? Nu hvor Tv 2 har klart taget afstand fra, at det er deres fejl. Bonus information! Urtilstand. Auto. Dato: 26/5/2019. Tid: 1330. Tidsudskydelse: 00:00. Tidszone: Auto. GMT:0. DST. Skift til sommertid automatisk?
Omdømme 7
Badge +7
Da Dato/tid på TVet er korrekt, og hvis EPG er korrekt på tid, så er det ikke et problem på TVet, det må så være på App'en hvis tid ikke passer på den.
Omdømme 4
Badge
Da Dato/tid på TVet er korrekt, og hvis EPG er korrekt på tid, så er det ikke et problem på TVet, det må så være på App'en hvis tid ikke passer på den.
EPG? Syntes ikke, at jeg har eller kan finde dette system på Tv. Mit smart-tv. Samsung er fra 2018 modellen, og ikke 2019, som beskrevet!
Omdømme 7
Badge +7
Alle TVer fra de seneste 10 - 12 år har en EPG, ellers kan man jo ikke se hvad der sendes på de enkelte kanaler.
Omdømme 4
Badge
Alle TVer fra de seneste 10 - 12 år har en EPG, ellers kan man jo ikke se hvad der sendes på de enkelte kanaler.
Okay, så hvad jeg kan fornemme og konkluderer er, at det er selveste. Tv 2 der har problemet? Selvom, at de ikke vil erkende det. Mit Tv er korrekt indstillet.
Omdømme 4
Badge
Hej.

Det virker som om der er forvirring angående hvilken dato, det drejer sig om. Der optræder dato flere steder. Når de datoer, der vises på TV2 Play siderne alle vises korrekt på computer, er det næppe hos TV2 at fejlen ligger, som jo i øvrigt åbenbart har afvist at være årsag til fejlen. Hvis alle datoer i øvrigt er korrekte på computer tilsluttet internet, er det nok heller ikke YouSees router eller andet YouSee udstyr, der er årsagen (hvis der er tale om en nogenlunde normal tilslutning til internet).

Da der nævnes TV2 og smart TV, antages det at det drejer sig om en TV2 Play app, der er installeret på smart TV'et , men det er måske ikke tilfældet?

Hvilken dato drejer det sig om?

1. Vises den forkerte dato altid som datoen i går, altid som datoen dagen før den rigtige dato eller er den fastfrosset til 25-05-2019?

2. Er det datoen registreret i selve TV-apparatet (det skal være dagens aktuelle dato)?

3. Er det datoen for programoversigter for TV-programmer i TV-apparatets egen oversigt (EPG) (dags dato eller anden dato hvis det kan vælges)?

4. Er det datoen for valgmuligheder inde i TV2 Play (dags dato, samt et par dage tilbage og ca. en uge frem).

5. Er det datoen, der vises sammen med beskrivelsen når et arkiveret program afspilles (man skal være logget på), og som skal være den dato, hvor programmet oprindeligt blev sendt (datoen kan ligge langt tilbage)?

6. En anden dato, der ikke er nævnt?

Din oplysning om tidsindstilling (Tidszone: Auto. GMT:0. DST. ) ser forkert ud. Mon ikke det skal være GMT:1 ? Har TV-apparatet en indstilling for land, og er den indstillet til Danmark (eller mellemeuropæisk tid eller et bynavn i samme tidszone som Danmark)?

Det formodes at fejlen enten ligger i TV-apparatets software, i en forkert indstilling i TV-apparatet, i en fejl i TV2 Play appen eller i en forkert indstilling i TV2 Play appen. Det kan forsøges at geninstallere appen hvis det er muligt, eller checke på Samsungs webside om der skulle være en opdatering til TV-apparatet eller beskrivelse af mulige datoproblemer.

Men som tidligere nævnt så vises datoer korrekt på computer, og de vises også korrekt på en Apple iPad i TV2's app til TV2 Play. Jeg har ikke et smart TV, og kan derfor ikke checke om fejlen ligger i den TV2 Play app, som installeres på smart TV.

Hej MS-ERIK
Har Uploadet et screen billede:

Angående. Dato/programmer, som blev sendt igår. 27/5 2019, står der beskrevet. Sendt: 28/5-2019.Datoerne er 1 dag frem. Selvom, at programmerne blev sendt dagen før. Dette er gældende for alle diverse programmer.
Omdømme 4
Badge
Det vedhæftede billede viser TV-apparatets indstilling, og dermed dato og tid lige nu hvor billedet er taget. Det har intet at gøre med dato og tid for tidligere sete TV-programmer. Der nævnes TV2 Play i titlen på denne tråd, hvordan indgår TV2 Play i problemet?
Det er, at TV2 Play stadig viser forkert Dato på mit Samsung-Tv. Eksempelvis. Det der blev sendt igår, står der beskrevet. Sendt: 28/5-2019.
Omdømme 4
Badge
Det er, at TV2 Play stadig viser forkert Dato på mit Samsung-Tv. Eksempelvis. Det der blev sendt igår, står der beskrevet. Sendt: 28/5-2019.

Bonusinfo. Samsung Q6 Series (55) Mit Tv 2 Play. Mine enheder. TvTizen Smart Tv. Godkendt: 28/5-2019 10.31.11. Sidst anvendt: 28/5-2019 10.31.11. Tør godt vædde, at der står beskrevet nøjagtig det samme imorgen . Selvom, at jeg lige har set et program.
Omdømme 4
Badge

Bonusinfo. Samsung Q6 Series (55) Mit Tv 2 Play. Mine enheder. TvTizen Smart Tv. Godkendt: 28/5-2019 10.31.11. Sidst anvendt: 28/5-2019 10.31.11. Tør godt vædde, at der står beskrevet nøjagtig det samme imorgen . Selvom, at jeg lige har set et program.

Opdatering!
Har lige kontaktet kundeservice på Tv 2. Hvorpå, at denne medarbejder har erkendt, at det er deres fejl og ikke min. De har valgt, at andre problemer er vigtigere, end selveste dato. Dette kan jeg godt leve med, så længe Tv 2 erkender fejlen. Konstatering på mit tidligere Samsung-Tv, stod der også beskrevet.Dato: Foreksempel. 32/? Selvom, at der er 31 dage i måneden.

Besvar